FacebookTwitterLinkedIn

În acest sens, distribuitorul român a finalizat parteneriate cu mai multe lanțuri comerciale internaționale, băcănii de familie și platforme de e-commerce, prin care asigură distribuția produselor italiene, la nivel național.

Înfiinţată în 1978, compania Alce Nero reprezintă un consorțiu de peste 1.000 cultivatori şi producători de produse certificate ECO. Producţia este 100% internă, compania având peste 600 de hectare convertite în agricultură organică. Conform statisticilor, de-a lungul anilor, Alce Nero s-a menţinut liderul pieţei italiene de produse bio, poziţie reconfirmată de cifra de afaceri care depăşeste 90 milioane de euro.

„ (…) Pentru că segmentul de piață căruia ne adresăm este format din consumatori preocupaţi de o alimentaţie sănătoasă, strategia pe care o urmărim este de dezvoltare a portofoliul de produse «clean label», care înregistrează o creştere dinamică în România”, a punctat Mirela Roşca, Executive Manager Mico Total Distribution.

Prezent în Europa de mai mulți ani, conceptul de „clean label” sau „etichetă curată” capătă amploare la nivel mondial, ca urmare a preocupării crescute a oamenilor pentru o alimentaţie sănătoasă şi a cererii acestora pentru transparenţă şi simplitate în etichetarea produselor alimentare.

Se estimează că până în 2024, piața globală a produselor catalogate „clean label” va depăși 51 miliarde de dolari, pentru a susţine tendinţa consumatorilor de a achiziţiona alimente bio, fără aditivi și substanțe sintetice.