Cautare




, Staff

Orologerie de lux |
|

Brand ambasadorii IWC Schaffhausen din întreaga lume citesc capitole din „Micul Prinț” din dorința de a ridica moralul oamenilor în această perioadă dificilă

În cadrul inițiativei recent anunțate, „TIME WELL SHARED”, ambasadorii IWC Schaffhausen din întreaga lume vor citi online capitole din „Micul Prinț”, cartea atât de cunoscută și îndrăgită a lui Antoine de Saint-Exupéry.
 aboneaza-te
iwcbrandambassadorandindianactresssonamkapoor

Actrița indiană Sonam Kapoor va da startul seriei. Se vor alătura ulterior prezentatoarea TV de origine libanezo-britanică Raya Abirached, actrița tunisiană Hend Sabri, actorul italian Pierfrancesco Favino și actorul chinez Zhang Ruo Yun. Prin efortul lor comun, aceste personalități remarcabile își doresc să inspire oamenii și să le ridice moralul în această perioadă de incertitudine. Donațiile voluntare din partea ascultătorilor vor fi folosite pentru a sprijini programele de caritate ale organizației Salvați Copiii.

Niciun alt roman nu a fost tradus în atâtea limbi și citit de atâția oameni din diferite țări și medii culturale precum „Micul Prinț”. Cea mai cunoscută operă literară a lui Antoine de Saint-Exupéry urmărește un tânăr prinț în călătoria sa către diferite planete, abordând teme precum singurătatea, izolarea, prietenia și dragostea. În aceste vremuri provocatoare, povestea este o modalitate prin care să ne aducem aminte că cele mai bune lucruri din viață sunt cele mai simple și că adevărata avere înseamnă grija față de alții. În speranța de a transmite aceste valori, ambasadorii mărcii IWC citesc împreună din această carte. Ilustrațiile originale ale lui Antoine de Saint-Exupéry, inclusiv unele lucrări care nu au fost niciodată scoase la lumină, vor însoți lecturile.

„Scriind „Micul Prinț ”, Antoine de Saint-Exupéry a creat o poveste care trece proba timpului. Într-un mod încântător, cartea explorează lucrurile care ne fac oameni, iar mesajul său este mai relevant în aceste zile decât oricând. Cu acest proiect de lectură, ne dorim să atingem oamenii din întreaga lume și să aducem bucurie copiilor și familiilor deopotrivă”, a spus Franziska Gsell, CMO IWC Schaffhausen.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii