Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Braiconf, magazin exclusiv în The Grand Avenue

Braiconf, producător autohton de cămăși, anunță extinderea rețelei cu un concept store în cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott.
braiconf_1280x651

Gama de produse prezentă în cardul noului magazin este disponibilă doar în showroom-ul din Calea 13 Septembrie, care are o suprafață de 55 de metri pătrați. Braiconf este primul producător român care intră cu un magazin exclusiv pe galeria The Grand Avenue, alături de branduri renumite la nivel internațional.

”Lansarea magazinului de pe The Grand Avenue demonstrează faptul că astăzi, la 65 de ani de la înființarea acestui brand, suntem pregătiți să ne extindem pe segmentul de lux atât cu colecții exclusive, cât și cu concept store-uri care să impresioneze prin abordarea unică și prin customer service remarcabil. Aceștia sunt pilonii pe care ne bazăm expansiunea. Strategia este una extrem de simplă – tradiția se întâlnește cu regulile contemporane ale retail-ului de fashion și în acest mod asigurăm continuitatea unui brand românesc de succes. Tocmai pentru a răspunde clienților și nevoilor lor, pe o piață extrem de competitivă, le oferim clienților noștri și posibilitatea de a achiziționa produsele online, pentru că noi credem în modelul omni-channel”, declară Mădălina Drăgan, Director General, în cadrul Braiconf.

Află în care centru comercial din Capitală a fost inaugurat, în premieră în România, Marks & Spencer Food

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor oaspeților J.W. Marriott și nu numai, Braiconf lansează serviciul Braiconf Express, prin care oferă clienților posibilitatea de a beneficia de o cămașă made-to-measure în doar 24 de ore. Compania a introdus acest serviciu pentru a putea satisface nevoile din zona de business

”Pentru J.W. Marriott am încercat să ne adaptăm gama de produse și credem că succesul în retail vine tocmai din înțelegerea corectă a nevoilor pieței. Faptul că putem să dezvoltăm colecții specifice pentru diferitele puncte de comercializare, cât și că putem dezvolta servicii personalizate, denotă faptul că suntem pregătiți să vorbim cu toate tipurile de consumatori. Astfel, noua poziționare – Pentru domni de toate vârstele – nu este una întâmplătoare, ci reflectă modul în care știm să dezvoltăm, să vindem și să ne comunicăm produsele astfel încât să ne adaptăm tuturor segmentelor de piață”, explică Mădălina Drăgan.

Compania, listată pe bursă sub simbolul BRCR, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 33,5 milioane de lei, în creştere cu 9%, şi un profit net de 2,2 milioane de lei, mai mare cu 17% faţă de 2013.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii