Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Braiconf închide majoritatea magazinelor fizice. Ce strategie adoptă în continuare?

Compania Braiconf își va reconfigura strategia cu privire la segmentul său de retail, urmând să închidă majoritatea magazinelor fizice din reţeaua sa.  
Foto 2 - Magazin Cotroceni-1

Compania Braiconf SA, cu o tradiţie de 70 de ani pe piaţă, anunţă că a luat decizia de a-şi reconfigura strategia cu privire la segmentul său de retail. Prin noua strategie pe care compania o va implementa, o parte semnificativă dintre magazinele brandului, care nu sunt conforme cu standardele impuse de produsele Braiconf, va fi închisă, urmând ca noul concept de magazin să fie creat, în special pentru linia de cămăşi premium. Totodată, producătorul celei mai cunoscute cămăşi româneşti informează că închiderea magazinelor Braiconf din mall-uri, aşa cum este cazul celui din Cotroceni Park (AFI Cotroceni), face parte din noua linie de business retail”, precizează compania printr-un comunicat de presă emis astăzi, 10 noiembrie.

Braiconf deţine în prezent în portofoliul său de retail 12 magazine în România, dar oferă şi opţiunea achiziţiilor online pe site-ul propriu.

Ne dorim să implementăm un concept potrivit de magazin, care să reflecte fidel valorile şi calitatea produselor pe care le oferim pe piaţă. În special cămăşile bărbăteşti pe care le producem şi care întrunesc standarde de calitate superioară au nevoie de spaţii concept care să fie actuale şi conforme cu produsele oferite. Acest lucru presupune o reconfigurare a reţelei de magazine din ţară și redeschiderea reţelei de magazine din străinătate, iar închiderea celor din mall-uri în această perioadă reprezintă o creştere a mărcii Braiconf, dar şi o etapă nouă în relansarea segmentului nostru de retail”, a declarat Silviu Dumitrache, preşedinte Braiconf.

Noua strategie de retail presupune închiderea majorităţii magazinelor, evaluând portofoliul propriu de retail şi renunţand la spaţiile care nu se încadrează în filosofia mărcii.

Pe fondul schimbărilor aduse de pandemie, decizia de a nu prelungi contractele cu mall-urile este una de îmbunătăţire a strategiei de retail.

În contextul actual, nu ni s-a părut potrivită solicitarea unor centre comerciale, precum Cotroceni Park (AFI Cotroceni), de a continua să plătim chirie pe perioada în care magazinele nu au putut fi folosite, în lockdown, dar şi pe perioada următoare, astfel că am decis să nu prelungim astfel de contracte”, mai spune Silviu Dumitrache.

Compania are o producţie anuală de peste 800.000 cămăşi pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Lacoste, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH şi alţii, produse în fabrica Braiconf.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii