Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

BPN România a obținut medalia de bronz la The Internationalist Awards for Innovation in Media (New York)

Strategia de media propusă și implementată de BPN România pentru campania ZIZIN #dacupace a fost recompensată cu medalia de bronz la ediția 2015 a The Internationalist Awards for Innovation in Media de la New York.
Ileana Tomescu, Managing Partner, BPN

Este al doilea an consecutiv în care agenția BPN România este prezentă pe podiumul festivalului care premiază anual cele mai inovatoare campanii de media realizate la nivel global analizând strategiile și rezultatele propuse de companii de media din întreaga lume.

Laura Lazăr, CEO la Apemin ZIZIN, a declarat: „Bronzul obținut în cadrul The Internationalist Awards for Innovation in Media, New York, nu face decât să confirme faptul că drumul ales pentru brandul ZIZIN, în urmă cu un an, a fost unul de bun augur. Am primit cu bucurie recunoașterea meritelor campaniei media «ZIZIN dă cu pace», mai ales că, aceasta a obținut evaluarea pozitivă a unei comisii de talie mondială. Această distincție ne oferă multă încredere pentru următoarele noastre campanii media și ne dorim să revenim cu proiecte cel puțin la fel de curajoase. Le mulțumim agențiilor BPN România și Lowe & Partners pentru implicare și susținere.”

La rândul său, Ileana Tomescu (foto), Managing Partner la BPN România, a spus: „Suntem foarte mândri să vedem că ZIZIN și BPN  au fost premiate la una din cele mai importante competiții de inovație în media din lume. Acest premiu reprezintă o binemeritată recompensă pentru echipa BPN care a lucrat la acest proiect și o nouă dovadă a faptului că filozofia BPN, conceptul de Radical CommonSense aduce rezultate pozitive, atât pentru agenție dar și pentru clienți”.

Dezvoltată de BPN și Lowe&Partners, #dacupace este prima campanie de imagine realizată de ZIZIN, acesta având drept obiectiv diferențierea brandului în fața consumatorilor, într-o piață aglomerată și vocală, cea a apelor minerale.

Din echipa ZIZIN au făcut parte: Erhard Lorenz (Marketing Director), Georgiana Bogdan (Marketing&PR Specialist) și Mihai Pârvulescu (Marketing Assistant).

Echipa BPN care s-a ocupat de dezvoltarea și implementarea campaniei a fost alcătuită din Bogdan Mincu (Senior Media Integrator), Diana Oancea (Performance Media Specialist), Valentina Chirică (Media Planner) și Iuliana Nechifor (Researcher).

Creația campaniei este semnată de Lowe&Partners.

Agenția BPN România este membră a grupului Lowe România din care mai fac parte: Initiative, Lowe & Partners, Golin, SENIORHYPER, Mobile Works şi Medic One.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii