Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Bowtique sau cum papioanele românești se vând pe platformele britanice de shopping

Light_blue.jpg
Brandul autohton de accesorii masculine ,,Bowtique - bowties and more” vinde pe LUXX LAB, platforma britanică de comerț online care aduce împreună branduri de nișă și designeri aflați la început de drum.

Pentru sezonul primăvară-vară 2013, Bowtique va comercializa exclusiv pe LUXX LAB o colecție de 24 de piese din mătase naturală 100%: papioane pre-tied și self-tie și batiste de buzunar pătrate și rotunde. Look-ul este unul clasic, într-o paletă coloristică elegantă, de la negru și bleumarin până la gri, albastru deschis, burgundy și imprimeuri florale. La papioanele self-tie, cele două părți componente ale fiecărui papion pot fi detașate și combinate între ele.

Lansat în martie 2012, brandul condus de Bogdan Popescu și Georgiana Gheață încearcă să promoveze, prin această colecție-capsulă, imaginea gentlemanului londonez. Fiecare colecție de până acum a avut o altă temă, de la ,,Zilele Săptămânii” (texturi și culori îndrăznețe) până la ,,Yachting” (printuri marine) și ,,Level Up for Molecule-F” (energie și prospețime).

La anunțarea colaborării Bowtique și LUXX LAB, Anouchka Bala, Co-fondator și Managing Director LUXX LAB, a declarat că scopul este de a aduce pe platforma online colecții capsulă create de designeri de nișă utilizând materiale de calitate și finisaje de excepție: ,,Atenția la detalii și dialogul deschis reprezintă numitorul comun în relațiile noastre de colaborare atât cu designerii de pe platforma LUXX LAB cât și cu clienții noștri”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii