
Performanța se datorează avansului cu peste 33% a vânzărilor rezultate din MICE (toate tipurile de evenimente, de la conferințe la expoziții) și cu 20% a restaurantului à la carte.
Pentru acest an, Epoque estimează venituri de 2,6 milioane de euro, o creștere de 7% a veniturilor față de anul trecut, mizând pe o performanță constantă a segmentului de cazare și estimând o creștere de 30% a restaurantului de fine dining L’Atelier, o creștere de 5% a veniturilor rezultate din organizarea de evenimente și o dezvoltare de 14% a segmentului F&B (băuturi și alimente).
„2017 este anul dedicat în mod aproape exclusiv potențării serviciilor premium și accentuării experienței boutique. Epoque își menține statutul de lider pe segmentul de lux. Ne concentrăm pe valorile care au consacrat brandul: atenta personalizare a serviciilor pentru fiecare oaspete și crearea unei experiențe de călătorie complete. Am început anul cu lucrări minuțioase de renovare și înnoire a mobilierului și interioarelor, process care continuă în luna martie cu renovarea completă și elemente de re-design a etajului VIP. Pentru restul anului, estimările noastre includ o creștere suplimentară a segmentului MICE, care a avut un an extraordinar în 2016, dar prevăd și o evoluție spectaculoasă a restaurantului L’Atelier”, a declarat Diana Popescu, proprietare și CEO al Epoque Hotel și L’Atelier-l’art culinaire.
Hotel Epoque este un boutique hotel de cinci stele, cu 45 de apartamente, un restaurant de gastronomie franceză, wintergarden și spa, dar și un centru de conferințe și un club.
Călătorii internaționali reprezintă 85% dintre oaspeții Epoque, provenind din Europa, Asia și America, în special din țări precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Israel, Franta sau Germania.