Peste jumătate din cifra de afaceri a companiei este adusă de divizia auto.
„Anul 2013 a fost un an foarte important pentru Bosch în România, caracterizat prin dezvoltarea solidă a tuturor activităţilor grupului. În plus, ne-am întărit semnificativ prezenţa pe piaţa românească, iar în anii următori dorim, de asemenea, să continuăm extinderea şi consolidarea activităţii noastre”, afirmă Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în România.
La începutul anului 2014, Bosch avea aproximativ 1.700 de angajați în cele patru locaţii din România (București, Timișoara, Blaj și Cluj). Până la sfârşitul anului, numărul angajaţilor sucursalei din România va depăşi 2.400 de persoane.
Investițiile de anul trecut s-au îndreptat în cea mai mare parte către zona de cercetare și dezovltare (departamentul de R&D), dar și în extinderea companiei.
„Datorită calificărilor excelente şi competenţei angajaţilor noştri, în special în domeniile IT şi de supraveghere la distanţă, am putut atrage numeroase proiecte noi”, declară Mihai Boldijar, referindu-se la centrul de comunicare Bosch din Timişoara, care a ajuns anul trecut la o echipa de 400 de angajaţi și o suprafaţă de peste 3.500 de metri patrați.
De asemenea, Bosch a extins semnificativ unitatea de producţie din Blaj, în urma unei investiții de aproximativ 50 de milioane de euro. Până la sfârşitul anului vor lucra aici aproximativ 1.000 de angajaţi, cu aproape 200 mai mulți decât la începutul anului.
Pentru 2014 Bosch România se aşteaptă la o creştere a volumului de vânzări între 3 şi 5 procente. Una dintre zonele pe care se va pune accent în viitor este reprezentată de produsele care se pot conecta la internet şi serviciile bazate pe internet, potrivit reprezentanților companiei.