Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Boomerang a câștigat cei mai mulți telespectatori, dar Disney Channel rămâne liderul nișei televiziunilor pentru copii

Cota de piață a celor șase televiziuni pentru copii și tineret, înscrise în sondajele de audiență, a fost de 6,12% în octombrie (urban, toată ziua), cu 0,81 puncte procentuale mai mică decât în septembrie. Probabil că această scădere se datorează televiziunilor generaliste, care și-au turat mai tare grilele de toamnă, ori a vremii mai calde, care i-a făcut pe copii să nu mai piardă vremea la televizor.
televiziuni copii

Cu o cotă de piață urbană de 6,12% în octombrie, nișa televiziunilor pentru copii și tineret se menține pe locul trei în clasamentul televiziunilor, după cele generaliste și de știri.

Disney Channel continuă să fie liderul nișei și în octombrie, deși a suferit scăderi importante de audiență față de septembrie: 14.000 de telespectatori pe național, respectiv 11.000 în urban. Astfel, Disney a înregistrat o medie de 81.000 de telespectatori pe minut (național) și de 34.000 în urban, conform măsurătorilor Kantar Media.

În schimb, fratele mai mic al lui Disney, Disney Junior, a câștigat 3.000 de telespectatori pe național și 2.000 în urban. Audiențele sale au atins 46.000 de telespectatori pe minut (național) și 31.000 (urban).

Boomerang a câștigat 8.000 de persoane pe național și 4.000 în urban. Sunt cele mai mari creșteri de audiență de pe această nișă. Ratingurile Boomerang se situează la 43.000 de telespectatori pe minut (național) și 25.000 (urban).

Cartoon Network este a doua televiziune la nivel național de pe această nișă, cu o medie de 51.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 1.000 față de septembrie. Audiența Cartoon Network în mediul urban a rămas la nivelul lunii septembrie: 21.000.

Nickelodeon a crescut cu 3.000 de telespectatori pe național și cu 1.000 în urban. Nickelodeon a înregistrat următoare audiențe: 33.000 pe național, respectiv 21.000 în urban.

Minimax/A+ rămâne în cursa pe național, cu o medie de 33.000 de persoane pe minut la nivel național (creștere cu 3.000), dar în urban este în coada nișei, cu 10.000 de orășeni pe minut.

La începutul lunii noiembrie, televiziunea pentru copii şi adolescenţi Megamax a anunțat că îşi va extinde programul de difuzare de la 15 ore la 24 de ore pe zi, înlocuind Sport 1, televiziune cu care a fost difuzată pe acelaşi canal. Megamax este membru al Asociației Române pentru Măsurarea Audienței (ARMA) și face parte din sondajele de audiență. În octombrie, canalul partajat Megamax/Sport 1 a avut o audiență medie de 3.000 de telespectatori pe minut la nivel național.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii