Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

Bonami a luat măsuri speciale pentru protecția angajaților și clienților

Având în vedere situația actuală provocată de pandemia de COVID-19 , Bonami, retailer ceh online cu mobilier și decorațiuni, a decis să aplice reguli stricte pentru a proteja atât sănătatea angajaților, cât și a clienților săi.
 aboneaza-te
bonami design interior

Angajații companiei din biroul situat în Praga, dintre care fac parte și români, lucrează acum toți online, de acasă, pentru a nu se expune niciunui risc.

Pentru cei din depozit, au fost implementate proceduri de siguranță precum: monitorizarea pentru a constata orice îmbolnăvire – de asemenea le este măsurată în mod regulat temperatura; folosirea dezinfectanților, atât pentru personalul care lucrează în depozit, cât și pentru toate documentele de predare, iar curățarea spațiilor de lucru se face foarte des.

De asemenea, predarea coletelor către curieri se efectuează fără interacțiune umană (păstrându-se distanța minimă de 2 metri între angajatul Bonami și curier). În plus, toți angajații au fost instruiți cu privire la măsurile de siguranță, având în permanență produse de dezinfecție personală. Livrarea comenzilor se face direct la domiciliu iar returul este gratuit.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii