Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Afaceri |
|

Bonami a investit aproape 3 milioane de euro în dezvoltarea business-ului în 2020

Bonami, platformă online pentru vânzarea de mobilier premium, decorațiuni și produse pentru întreaga gospodărie și grădină,  planifică pentru 2021 investiții suplimentare și lansarea propriilor mărci. Potrivit CEO-ului companiei, Pavel Vopařil, tot profitul va fi reinvestit în companie și în dezvoltarea acesteia.
Pavel Voparil

Cifra de afaceri a atins 70 milioane de euro în 2020, din care 10 milioane realizate în România. EBITDA neauditat a fost mai mare cu 209% față de 2019.

Deși situația din primăvară a fost foarte incertă, am decis să urmăm calea investițiilor și a dezvoltării. Am investit aproape 3 milioane de euro în creșterea capacității depozitelor, a transportului, tehnologiei, marketingului și, nu în ultimul rând, în magazinele noastre fizice, deschizând 6 unități în acest an”, a menționat Pavel Vopařil, CEO Bonami. „De îndată ce situația ne permite, intenționăm să deschidem mai multe magazine în străinătate, inclusiv la București”.

Compania operează în Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România și Polonia.

„Vrem să dezvoltăm propriul nostru transport, Bonami Kurýr, ce operează deja în trei țări (Cehia, Slovacia, Ungaria), pe toate piețele unde operăm, inclusiv în România”, a adăugat Pavel Vopařil. Depozitele vor fi în continuare extinse în 2021, dublându-și suprafața, de la 10.000 mp la 20.000 mp.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii