FacebookTwitterLinkedIn
Deși primul trimestru a fost foarte lent, iar luna martie a fost cea mai slabă lună din acest an pentru Bonami, din aprilie situația s-a redresat. În iunie, compania a înregistrat o creștere de 120%, depășind planul inițial atât pe piața din România, cât și pe celelalte piețe unde Bonami este prezent, și anume Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria.
În ceea ce privește prognoza pentru 2021, este așteptată o creștere de 35%. Ne așteptăm la o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane realizate în România”, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.
În ciuda pandemiei, compania a inaugurat deja primele două magazine fizice în Praga, urmând ca rețeaua să se extindă rapid anul acesta și în afara granițelor Cehiei, în principalele orașe din țările unde Bonami este prezent, urmând, pe viitor, și București. Bonami dorește să deschidă încă 6 magazine până la finalul anului, și 20 anul următor.
Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, urmând apoi România și Polonia. Este un mod mult mai plăcut și comod pentru clienții noștri de a-și ridica produsele de dimensiuni mici și mijlocii. Aceste locații reprezintă, de asemenea, oportunitatea de a vedea diferite colecții, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile, și, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanție”, a mai afirmat Pavel Vopařil.

Bonami dispune și de propria rețea de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier. Lansat în primăvară, serviciul a fost extins rapid, livrările efectuându-se acum în Praga, Bratislava și Budapesta, iar în viitorul apropiat și în București.