Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bogdan Naumovici: „Cred că o mare greșeală a procesului de jurizare a fost dintotdeauna interdicția ca jurații să discute cazurile între ei”

S-a încheiat recent cea de-a de-a XII-a ediție a concursului ce premiază eficiența în publicitate, Romanian Effie Awards. Se cunosc câștigătorii și palmaresul. Romanian Effie Awards poate fi considerat un „termometru” al pieței de comunicare din România. Din acest motiv, încercăm să „luăm temperatura” pieței.
Bogdan_Naumovici.jpg

Bogdan Naumovici, Managing Partner 23 Communication Ideas

Forbes: Ați făcut parte din juriul Romanian EFFIE Awards 2015. Cum apreciați nivelul calitativ al lucrărilor înscrise în concurs?

Bogdan Naumovici: În primul rând, trebuie să știti că toți membrii juriului au semnat un acord de confidențialitate. De aceea, nu pot apela la amănunte specifice din cazuri.

În general, însă, au fost cazuri bune, cu campanii vizibile, solide și chiar inovatoare, dar și cazuri cu rezultatele forțate, care își creau un avantaj prin omisiuni sau interpretări subiective.

Cred că o mare greșeală a procesului de jurizare a fost dintotdeauna interdicția ca jurații să discute cazurile între ei. Astfel, nu numai că e posibil ca unele erori să treacă neobservate de unii jurați sau poate să ignore niște idei foarte bune, dar mai ales nu se petrece un proces foarte necesar de învățare, de împărtășire a perspectivelor diverse, nu se întâmplă transferul de cunoștinte sau de experiență între membrii juriului.

Să sperăm că îndemnurile lui Neal Davis, CEO EFFIE Worldwide și președinte al juriului românesc de anul acesta, de a se adopta modelul american sau britanic, unde jurații dezbat cazurile, precum și de a avea o mai mare pondere a creativilor în componența juriului vor fi ascultate și aduse la viață de următorul comitet de organizare.

Astfel, probabil că vom asista la o gală cu mai mulți oameni mulțumiți decât în 2015.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii