Tech |
|
Bogdan Lupu, Carrefour România: „Trebuie să adaptăm tehnologia în ziua de azi la nevoile consumatorului”

„Pe lângă obiectivele clasice, de diferențiere, de targetare, se cere și inovația. Trebuie să inovăm și să fim priviți ca un brand modern, iar inovația se poate obține mai ușor în segmentul digital”, afirmă acesta.
GALERIE FOTO CONFERINȚA FORBES FUTURE
Carrefour a cumpărat magazinele Billa din România
Așadar, compania a dezvoltat anul trecut proiectul Smart Shopping, care se bazează pe consumul cu ajutorul unui smartphone. Prin intermediul acestei aplicații clienții sunt ghidați în magazine spre raioanele unde se află produsele căutate și primesc notificări cu promoțiile disponibile în rețeaua locală a supermarketurilor.
CITEȘTE MAI MULTE DESPRE INOVAȚIE ÎN EDIȚIA SPECIALĂ FORBES INNOVATION
„Traficul de pe un dispozitiv mobil a crescut foarte mult în ceea ce înseamnă Carrefour. Făcând o comparație între luna aceasta raportată la aceeași lună a anului trecut, putem observa că 51% au venit de pe mobil, ceea ce înseamnă că targetul nostru folosește dispozitive mobile”, explică Bogdan Lupu.
VEZI CE AU SPUS CEILALȚI SPEAKERI ÎN CADRUL FORBES FUTURE CONFERENCE
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii