Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

Bogdan Bucurei, UPC România: „Profilul românilor este unul foarte inovativ, de a găsi soluții la fiecare problemă”

Într-o corporație, inovația ar trebui să fie o disciplină, spune Bogdan Bucurei, director marketing UPC România.
bogdan bucurei, forbes future

De exemplu, UPC are oameni care urmăresc trenduri, niveluri de consum, centre de research si development și, fiind o companie mare, are acces la invențiile celorlalte mari companii din domeniu. Cât despre români, Bogdan Bucurei spune că „din punct de vedere cultural, profilul românilor este unul foarte inovativ, de a găsi soluții la fiecare problemă”.

GALERIE FOTO CONFERINȚA FORBES FUTURE

Robert Redeleanu, director general UPC Romania: „Daca nu riști, nu poti inova”

„Consumul de TV pe mobil începe să apară și la noi, însă cel tradițional a crescut în continuare”, adaugă acesta. „Consumul de TV pe mobil nu este preferat de oameni, este mai mult pentru confortul lor: nu ești acasă și vrei să vezi ceva”, adaugă el.

CITEȘTE MAI MULTE DESPRE INOVAȚIE ÎN EDIȚIA SPECIALĂ FORBES INNOVATION 

C1_Forbes_165_9mai

Cu toate acestea,  aceste servicii sunt rentabile prin faptul că nu a fost enorm costul de dezvoltare și, mai ales, pentru că „rentabilitatea lor nu este de a vinde un serviciu, ci vine dintr-un cumul de servicii pe care îl oferim clienților”, explică Bogdan Bucurei.

VEZI CE AU SPUS CEILALȚI SPEAKERI ÎN CADRUL FORBES FUTURE CONFERENCE

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii