Cautare




, Contributor

ForbesCars |
|

BMW Seria 5 facelift, dezvăluit oficial

BMW Seria 5 facelift
BMW a modificat ușor Seria 5 pentru a doua sa perioadă de viață. Prețurile sunt disponibile la dealeri, mașina se poate comanda, primele exemplare sosesc în România în toamnă.

Seria 5 a fost prezentată oficial cu acest facelift, duminică dimineață. Toate modelele Seriei 5 au fost schimbate stilistic la nivel de detalii: limuzina, break-ul, GT dar și M5.

Galerie foto BMW Seria 5 facelift

Seria 5 este momentan cel mai vechi model aflat în gama BMW – prima sa generație a fost lansată tocmai în 1972. De atunci și până acum, peste 6.6 milioane de Seria 5 s-au vândut în toată lumea. Ultimele două generații dinainte de cea despre care vorbim astăzi au fost comercializate în peste 1.4 milioane de exemplare fiecare. Dar aceste cifre istorice vor deveni istorie pentru că din 2010 și până acum, actuala generație a fost comercializată deja în peste un milion de exemplare, performanță neegalată de niciun alt model într-un timp atât de scurt. 

Desigur, un factor decisiv a fost controversatul Gran Turismo, o nișă inventată de BMW pentru Seria 5. El s-a vândut perfect, în circa 40.000 de unități anual și de aceea a fost modificat intens la acest facelift în zona în care a fost cel mai criticat: portbagajul său a fost mărit acum cu 60 de litri ajungând la 500 de litri volum standard de depozitare.

Seria 5 GT ca și limuzina și Touring-ul au primit blocuri optice noi, mici modificări la spoilere și la interior. Seria 5 va fi oferit de acum cu faruri bi-xenon în standard iar cele full-LED devin opționale. Luminile de semnalizare laterale sunt de acum incluse în oglinzile retrovizoare și, în premieră, pe lângă pachetul M Sport mai apar liniile de finisare Luxury și Modern. Noi modele de jante și culori de caroserie vor fi disponibile.

La interior se poate comanda un display mai mare pentru ConnectedDrive și controller-ul cu touch ce recunoaște scrisul de mână. Alte mici detalii au fost modificate – avem un nou selector pentru cutia de viteze și mici modificări la elementele decorative. 

Cel mai puternic motor (ce nu poartă siglă M) este acum V8-ul de 4.4 litri dar cu putere crescută la 450 CP. Opt versiuni ale limuzinei, șapte motoare ale lui Touring, şi şase versiuni ale lui GT pot fi echipate acum cu sistemul de tracţiune integrală xDrive. O nouă motorizare de bază este disponibilă pentru limuzină și break: 518d cu patru cilindri în linie și 143 CP.

M5 a primit și el facelift-ul exterior cu noile faruri și un pachet Competition. Odată comandat acesta urcă puterea la 575 CP și face mașina mai rapidă de la 0 la 100 cu 0.1 secunde, de la 0 la 200 cu 0.2 secunde și aduce îmbunătățiri la direcție, diferențialul spate M și suspensie – garda la sol coboară cu un centimetru. Jantele au un design special și diametrul de 20 de inch.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii