Cautare




, Contributor

Tech |
|

BMW a lansat un accelerator de business pentru startup-urile din tehnologie

BMW Startup Garage este un „business accelerator”, lansat recent, prin care BMW Group a anunțat că își propune să intre în contact direct cu potențialul antreprenoriatului în tehnologie.
tehnologie1.jpg

„BMW Startup Garage se alătură companiei de venture capital BMW i Ventures în demersul prin care BMW Group care urmăreşte schimburile cu tinerii întreprinzători în domeniul tehnologiei”, mai arată compania.

BMW Group colaborează cu Centrul pentru Inovaţii şi Creare de Afaceri – UnternehmerTUM – de la Universitatea Tehnică din München cu obiectivul de la pune bazele “TechFounders” pentru aceste startup-uri de technologie. Programul de business accelerator oferă acces pentru BMW Group la noi tehnologii, produse şi servicii inovatoare încă din faza de dezvoltare, cu posibilitatea de a colabora cu echipele respectivelor startup-uri.

BMW Startup Garage va fi codus de directorii de inovaţie Gregor Gimmy şi Matthias Meyer.

Orice companie startup interesată poate aplica online la BMW Startup Garage. Ulterior, selecţia este realizată direct prin intermediul BMW Startup Garage în strânsă consultare cu divizia de inovație a BMW Group şi cu departamentele relevante din BMW Group.

Ulterior, companiile ce au fost selectate vor fi supuse unui program special ce va dura mai multe luni. În centrul acestui program este dezvoltarea unui prototip funcţional cu o aplicare relevantă pentru BMW Group.

Startup-urile vor primi asistenţă pentru construirea propriei reţele în cadrul BMW Group şi în elaborarea unui plan de afaceri. În tot acest timp, compania selectată primeşte sprijin, consultanţă şi mentoring.

În principiu, orice startup, aflat oriunde pe mapamond, se poate înscrie. Iar conceptul nu este restricţionat doar la companii din domeniul auto, ci se extinde şi la cei care oferă tehnologii ce pot fi transferate către soluţii din lumea auto. Solicitanţii trebuie să îndeplinească totuși o serie de cerinţe, au arătat oficialii companiei.

„Căutăm companii bune, nu doar buni inovatori”, a explicat Matthias Meyer.

„Oricine care vrea să aplice trebuie să vină nu doar cu o idee măreaţă, ci şi cu o echipă foarte bună. La urma urmei, doar o echipă de calibru poate face ca ideile să funcţioneze cu succes”, a mai adăugat el.

În 2014, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 2,118 milioane de automobile şi 123.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2014 a fost de aproximativ 8,71 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 80,40 miliarde de euro. La 31 decembrie 2014, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 116.324 de angajaţi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii