
Urmând a fi lansat spre sfârșitul anului viitor, BMW iX încorporează cele mai noi inovaţii în domeniile electrificării, condusului automat şi conectivităţii. Conceput din start ca un vehicul complet electric, iX este primul model care oferă o idee despre modul în care BMW își propune redefinirea conceptului Sports Activity Vehicle (SAV). Beneficiar al tehnologiei eDrive ajunse la a cincea generație, BMW iX va fi propulsat de două motoare electrice care vor dezvolta aproximativ 500 CP și vor asigura un demaraj de la zero la 100 km/h în mai puțin de 5 secunde.


Autonomia este preconizată să se situeze în jurul a 480 km. Cu noua tehnologie de încărcare, 10 minute sunt suficiente pentru o autonomie de 120 km, bateria atingând 80% din capacitate în mai puțin de 40 de minute de conectare la priză.
Fiind un vehicul electric, care nu are nevoie de aer pentru răcirea motorului, noua și controversata grilă a radiatorului este complet acoperită și funcţionează ca un panou digital de senzori. Tehnologia camerei, funcţiile radar, elementele de încălzire şi sistemul de curăţare pentru senzori sunt încorporate în grilă, dincolo de un panou transparent. Ca dimensiuni, BMW iX are un impresionant ampatament de 3000 mm și este comparabil cu X5 în lungime şi lăţime, şi cu X6 în înălţime, datorită liniei fluide a acoperişului.


