Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

BMW Group România își extinde rețeaua și lansează noi servicii digitale

După șapte service-uri noi dedicate BMW în Bacău, Bistriţa, Buzău, Craiova, Piteşti, Suceava și Târgu Mureş și trei centre complete de vânzări şi service  deschise în ultimii patru ani, rețeaua BMW Group își va continua creșterea și în acest an.  
autocobalcescu pitesti bmw

Cea mai nouă investiţie în derulare, la Piteşti, este proiectul dealerului BMW Autocobălcescu, care este deja activ în Bucureşti. Service-ul include 3 posturi mecanică, 3 posturi electrică, 1 post geometrie roţi şi 4 posturi caroserie şi sunt preconizate noi investiţii continue pentru o extindere treptată în decursul acestui an. Investiţia a creat 12 locuri de muncă cu pregătire ridicată. Proiectul din Piteşti este urmat de o nouă investiţie la Buzău din partea Proleasing, un alt partener cu tradiţie al mărcii cu un centru important în Ploieşti.

„Beneficiem de angajamentul unor antreprenori locali, cu experienţă în reţeaua BMW Group, care se extind şi crează sinergii pentru eficienţă operaţională. În acelaşi timp aceştia au şansă să folosească experienţa acumulată în alte oraşe din apropiere”, explică Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.

Se spune că prima mașină o vinde departamentul de vânzări, dar următoarea mașină o vinde, de fapt, departamentul de service

O altă componentă importantă a strategiei BMW Group este reprezentată de dezvoltarea soluţiilor digitale. De la începutul acestui an a fost introdus sistemul smart video communication, prin intermediul căruia clientul primeşte informaţia sub forma unui link, a cărui accesare  deschide un formular web într-un format responsive, adaptat pentru a putea fi citit atât pe calculator, cât şi pe telefonul mobil. Fiecare operaţiune de service este explicată în prezentarea video, iar clientul are posibilitatea să selecteze doar operaţiunile pe care le consideră necesare. Pe baza selecţiei, clientul primeşte imediat costul total al intervenţiilor, iar atelierul este notificat automat cu privire la operaţiunile aprobate de client. Această tehnologie permite o comunicare clară şi transparentă cu clientul, fără ca acesta să se deplaseze  la service.
Soluţia este integrată cu succes în reţeaua BMW Group România şi se preconizează ca până la finalul lunii iunie să fie disponibilă în toate centrele din ţară. Potrivit oficialilor, în acest moment sunt transmise aproximativ 20 de comunicări cu suport smart video communication per service şi aproximativ 200 la nivelul întregii reţea pe săptămână. Numărul de astfel comunicări a crescut de la 237 în ianuarie, la 667 în februarie şi 958 în aprilie iar oficialii BMW Group România afirmă că trendul crescător se va menţine.

Un alt proiect anunțat de reprezentanții BMW Group România este reprezentat de programările on-line în service, disponibile în site-ul dedicat al fiecărui service. Proiectul pilot include service-urile Filaret Service, Proleasing Motors, Group West Motors, urmând a fi extins treptat şi către restul reţelei.

De asemenea, pentru clienţii de automobile achiziţionate second-hand, BMW a creat un formular pe pagina mărcii prin care clienţii pot trimite mai multe solicitări pentru reţeaua de service: inclusiv pentru manuale de utilizare gratuite, în format electronic, sau pentru verificarea dacă automobilul este supus unor acţiuni tehnice sau rechemare.

Suplimentar, clienţii pot afla pe baza seriei de şasiu dacă automobilul deţinut este încadrat într-o acţiune tehnică sau rechemare, printr-o verificare on-line automată. 
 
Dacă automobilul este afectat de o acţiune tehnnică sau rechemare, clienţii trebuie să se adreseze ulterior unui service autorizat pentru detalii şi o eventuală programare, toate serviciile fiind gratuite.

Reprezentanții BMW Group România estimează că parcul de automobile BMW cu o vechime de până la 10 ani  va ajunge la 80.000 de automobile la sfârşitul acestui an, în creștere cu 15% faţă de anul precedent. “Patru din cinci mașini sunt importuri second hand şi este posibil să nu ajungă niciodată la un service autorizat BMW. 

În acest context, serviciile gratuite on-line de verificare dau posiblitatea clienţilor să se informeze rapid şi simplu cu privire la acţiunile tehnice şi rechemare de care pot beneficia gratuit”, susțin oficialii BMW Group România.

Pentru a încuraja accesul clienţilor în service-urile oficiale BMW, marca a iniţiat un program de pachete de service gratuite sau la preţuri speciale. Astfel, propiretarii de automobile cu o vechime între 5 şi 10 ani, înmatriculate în România de cel puţin 3 luni şi care nu au fost niciodată într-un service oficial BMW beneficiază de un schimb gratuit de ulei şi filtru de ulei (oferta include atât preţul componentelor, cât şi manoperiei şi este disponibilă la un număr selectat de centre de service).

În acelaşi timp, este în curs de a demara o campanie pentru revizii pentru frâne (piese şi manoperă) cu reducere de 30% pentru modele vechi din familiile BMW Seria 3, Seria 5, X1, X3 şi X5. Aceasta va fi demarată în perioada imediat următoare la mai multe service-uri din reţea în efortul de a oferi servicii competitive clienţilor cu vârste ridicate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii