Cautare




, Staff

Auto |
|

BMW: 2018 va fi, cu siguranță, anul X

BMW Group plănuiește o majorare a cheltuielilor în avans pentru cercetare şi dezvoltare la un nou maxim istoric, menținându-se, în același timp pe calea către al nouălea an-record consecutiv printr-o creştere profitabilă şi sustenabilă.
BMW

După ce anul trecut a rămas unul din jucătorii fruntași ai clasamentului industriei auto în ceea ce priveşte profitabilitatea, BMW Group intenționează menținerea în fruntea clasamentului printr-o majorare a cheltuielilor în avans pentru cercetare şi dezvoltare la un nou maxim istoric, potrivit unui comunicat de presă.

“În prezent, industria noastră experimentează o fază de schimbări tehnologice fără precedent. În acelaşi timp, trebuie să facă faţă provocării volatilităţilor actuale. La BMW Group, gândim în termeni de oportunităţi şi urmăm o strategie clară. Pentru că viitorul mobilităţii este creat astăzi. Mărim ritmul în 2018 şi ne propunem al nouălea an-record consecutiv”, a declarat Harald Krüger, preşedintele Consiliului de Administraţie al BMW AG, la München.

Progresul din domeniul mobilității electrice reprezintă motivul principal pentru care grupul va aloca, pe parcursul acestui an fonduri crescute pentru cercetare. După ce a cheltuit 6,108 miliarde de euro în 2017, cheltuielile în avans pentru mobilitatea viitorului vor creşte în mod semnificativ în acest an. Investiţiile vor creşte cu alte câteva sute de milioane de euro faţă de anul trecut, în special pentru ofensiva de modele noi în desfăşurare, precum şi pentru continuarea activităţii legate de mobilitate electrică şi condus autonom, se mai arată în comunicatul de presă.

În termeni absoluţi, suma poate atinge plafonul de şapte miliarde de euro. Gradul major de investiţii reflectă determinarea BMW Group de a jucat un rol principal în transformarea domeniului mobilităţii prin programul ACES orientat spre viitor: Automated, Connected, Electrified and Services.

Lansarea modelului BMW X2 din luna martie a acestui an a reprezentat, totodată și o accelerare a producției pentru generațiile BMW X3 și BMW X4. “Va fi, fără îndoială, anul X”, susțin producătorii de automobile. “Aducem modele complet noi şi lansăm un nou limbaj de design pentru întreaga gamă de produse. Aceasta este reţeta noastră pentru a asigura că marca BMW recâştigă pole position în segmentul premium până în 2020”, a declarat Krüger.

Anul acesta, BMW Group îşi va extinde baza pentru valoare adăugată la nivel mondial. Investiţii suplimentare sunt planificate în regiuni precum China, SUA şi Europa.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii