Cautare




, Staff

Afaceri |
|

Blue Lagoon Clean investit 500.000 de euro în cel mai mare centru din Sud-Estul Europei destinat procesării ecologice a hainelor

Compania românească Blue Lagoon Clean a inaugurat pe 26 aprilie, în România, cel mai mare centru din Sud-Estul Europei dedicat procesării 100% ecologice a hainelor.
blue lagoon cleaning shutterstock_423849454

Investiția în dezvoltarea acestui centru de procesare, localizat în Pantelimon, județul Ilfov, depășește 500.000 euro și generează 30 de locuri de muncă noi, în prezent echipa fiind formată din 50 de persoane. Tehnologia folosită protejează atât mediul, cât și angajații și clienții.

“Anul 2018 marchează un moment important pentru Blue Lagoon Clean, trecerea de la antreprenoriat la organizație, prin deschiderea celui mai mare punct de procesare ecologică a hainelor din SE Europei (capacitatea de procesare este de 5 tone/zilnic), cât și prin mărirea structurii de management și a echipei. Pe lângă curățătoria de haine, am deschis și un centru de curățare a covoarelor din București, centru care are o capacitate de procesare de 1.200 mp/zi. O altă linie de business deschisă în 2018 este producția de umerașe metalice, atât pentru consumul intern, cât și pentru comercializare”, spun Cristina Tarasevici și Vlad Elias, fondatorii Blue Lagoon Clean.

Echipamentele folosite pentru curățarea articolelor de îmbrăcăminte sunt furnizate de companii precum  Electrolux, pe parte de curățătorie ecologică de haine, sau Catinet pe parte de curățare profesională a covoarelor. Pe plan local, compania colaborează cu SDS Grup pentru importul echipamentelor și pentru partea de servisare.

“Tot în cadrul punctului de lucru din Pantelimon lansăm si primul centru de formare profesională, singurul din zona București-Ilfov care oferă cursanților posibilitatea de a obține o calificare acreditată în domeniul curățătoriilor de haine. Pe lângă cursul teoretic, cursanții au posibilitatea de a face practică pe echipamente reale folosite într-o curățătorie ecologică de haine”, spune Vlad Elias.

În 2017, cifra de afaceri a companiei a fost de 2,2 milioane de lei, iar estimările pentru 2018 ajung la peste 4,5 milioane de lei. Aceasta aproape s-a dublat de la an la an datorită creșterii portofoliului de clienți, dar și pe fondul deschiderii de noi puncte de lucru. Planul de extindere cuprinde deschiderea de puncte de lucru similare cu cel din Pantelimon, în fiecare sector din București, dezvoltarea serviciilor online și intensificarea campaniilor de marketing.

În ultimii ani, numărul românilor care optează pentru o curățătorie specializată pentru igienizarea pieselor și accesoriile vestimentare a crescut vizibil:

De la an la an, observăm o creștere rapidă a cererii în acest domeniu, pe fondul lipsei de timp, dar și pentru că serviciile de curățătorie devin din ce in ce mai accesibile. Dacă acum câțiva ani serviciile de curățătorie erau utilizate de cei “la costum”, acum ele au devenit un serviciu de larg consum. Clienții Blue Lagoon Clean apelează la servciile noastre, în medie, o dată pe săptămână”, adaugă Vlad Elias.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii