Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

Blue Air suspendă zborurile regulate începând cu data de 21 martie și introduce programul Te aducem acasă

Blue Air introduce programul Te aducem acasă, înainte de suspendarea  zborurilor regulate, începând cu data de 21 martie.
BlueAir_B737-800

Astfel, în intervalul 17 – 20 martie, Blue Air va continua să opereze un program ajustat la nivelul cererii din această perioadă, conținând un număr limitat de zboruri, al cărui obiectiv esențial este de a aduce pasagerii români acasă.

Destinațiile acoperite de programul Te aducem acasă includ aeroporturile operate de Blue Air care nu fac obiectul restricțiilor de călătorie impuse de autoritățile locale și unde a fost înregistrat un număr important de solicitări ale românilor care iși doresc să revină în țară. Aceștia pot accesa programul Te aducem acasă consultând secțiunea specială de pe site-ul Blue Air, precum și utilizând numărul de telefon, adresa de e-mail și formularul dedicat.

Începând cu 21 martie, toate zborurile regulate ale Blue Air vor fi suspendate până la ridicarea stării de urgență decretate în România. Blue Air va continua să opereze zboruri charter, în cazul în care există cerere suficientă pentru o anumită destinație sau la cererea expresă a unor organizații sau autorități.

„Cu toții ne confruntăm cu o situație exceptională, iar lupta împotriva coronavirusului este responsabilitatea fiecaruia  dintre noi, toți dorindu-ne să îi protejăm pe cei dragi și să contribuim la stoparea acestei crize. Suspendarea zborurilor regulate reprezintă pentru, noi, la Blue Air, o premieră tristă și o decizie dificilă din punct de vedere uman, economic și operațional, însă susținem pe deplin măsurile luate de Guvernul României și suntem conștienți de necesitatea acestora pentru a gestiona eficient lupta în contextul pandemiei. Prioritatea noastră este siguranța pasagerilor noștri, preocupându-ne totodată de confortul lor emoțional. De aceea, facem toate eforturile pentru a-i aduce acasă pe cetățenii rămași departe de țară și de familiile lor, și întreaga echipă Blue Air este mobilizată pentru a păstra un dialog permanent cu pasagerii noștri ale căror planuri de călătorie sunt afectate în această perioadă. Ne bazăm pe ințelegerea și înțelepciunea comunității Blue Air, pasageri și echipă deopotrivă, și credem că optimismul și responsabilitatea sunt principalele noastre arme și reprezintă primii pași către revenirea la normalitate”, spune Oana Petrescu, CEO Blue Air.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii