Cautare




, Contributor

The Power of One |
|

Blonda de la Drept: Chiara Ferragni este imaginea Hublot

Chiara Ferragni a abandonat facultatea de drept după ce blogul ei, The Blonde Salad, a început să aibă succes. Între timp Chiara și-a lansat propriile linii vestimentară și de încălțăminte, are 24 de milioane de followeri pe Instagram, face parte din consiliul director de la Tod's și este studiu de caz la Harvard. Există chiar și o păpușă Barbie Chiara Ferragni.  
Chiara Ferragni - Partnership 1_2

Bloggeriță, antreprenoare, designer, model și… mamă, Chiara Ferragni este noua ambasadoare de brand a producătorului de ceasuri de lux Hublot, intrând într-o comunitate selectă de personalități, din care fac parte legenda fotbalului, Pelé, tensimanul Novak Djokovic, chef Clare Smyth, deținătoarea a trei stele Michelin, și campionii la atletism Dina Asher-Smith și Usain Bolt.

În vârstă de 34 de ani, născută în Cremona, Italia, Chiara Ferragni și-a câștigat notorietatea datorită blogului său, The Blonde Salad, pe care l-a lansat în 2009 cu un succes fulminant: în decembrie 2011, Teen Vogue a prezentat-o ca Blogger of the Moment, iar în 2013 avea un milion de vizitatori unici și 12 milioane de vizualizări lunar. 

Tot în 2013 Chiara a renunțat la studiile la drept pe care le urma la Universitatea Bocconi pentru a fi model într-o campanie Guess și pentru a lansa o linie de pantofi în colaborare cu Steve Madden. În anul următor, veniturile sale din modelling, blogging și business depășeau opt milioane de dolari, iar în 2017 Forbes SUA a inclus-o în Topul influencerilor din modă.

2015 este anul în care Chiara Ferragni marchează încă o premieră în modă, fiind primul blogger care apare pe coperta revistei Vogue (ediția spaniolă). Linia ei de pantofi, Chiara Ferragni Collection, a devenit studiu de caz la Harvard Business School.

Între timp, Chiara a apărut pe coperțile a peste 50 de reviste, a semnat un contracte de imagine cu Pantene, a creat o colecție-capsulă în colaborare cu Nespresso, iar producătorul de jucării Mattel Inc. a lansat o Barbie Ferragni.

Numărul de urmăritori ai contului ei de Instagram a crescut de la 10 milioane în 2017 la peste 24,7 milioane în 2021. În aprilie anul acesta, Chiara s-a alăturat boardului de directori ai companiei Tod’s.
Simbol al revoluției digitale în modă, Chiara Ferragni este considerată astăzi cel mai puternic influencer din lume. „Superlativele nu sunt de ajuns pentru a descrie realizările Chiarei”, se arată în comunicatul de presă care anunță parteneriatul bloggeriței cu Hublot. „Oferite fără filtru, atât viața ei reală cât și cea virtuală aduc valoare și sunt pline de bucurie, optimism și dorință de a împărtăși. Chiara este cu siguranță unică și ce o face să fie astfel este felul în care a reușit să-și transforme pasiunea și rutina zilnică într-o poveste de succes. Personalitate inspirațională, Chiara este exponenta unei generații de femei care încearcă să combine diverse roluri fără a pune granițe de vreun fel între diferitele aspecte ale vieții lor.”
Căsătorită din 2018 cu rapperul italian Fedez (Federico Lucia), cu care are doi copii, Chiara spune că tot ceea ce face, face pentru a împărtăși cu ceilalți: „Lucrurile pe care le iubesc, oamenii pe care îi iubesc, întâmplările pe care le trăiesc; viața mea de zi cu zi, copiii mei, munca mea. Pun suflet în ceea ce fac încercând să-i inspir și pe alții să creadă în ei și în visele lor.”

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii