Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Black Friday: eMag a vândut de 202 milioane de lei

Televizoarele, parfumurile și jucăriile au fost printre cele mai vândute articole de pe eMag, de Black Friday, eveniment desfășurat pe 20 noiembrie.
eMag

De Black Friday, eMAG a înregistrat comenzi de 602.000 de produse în valoare de 202 milioane de lei.

Pe 20 noiembrie, clienții au achiziționat de pe eMAG 29.000 de televizore, 22.000 de parfumuri, 18.600 de jucării, 13.400 de laptopuri . De asemenea, românii au mai cumpărat plăci, perii și uscătoare de păr, anvelope, frigidere, smartwatch-uri și mâncare pentru animale. Totodată, 1.050 de clienți au comandat în total 9,4 kilograme de aur.

Anul acesta, compania a marcat o premieră pe piața electro-it, valoarea comenzilor online depășind vânzările din retailul tradițional, cu peste 60% din totalul pieței de Black Friday. „Este o zi istorică în comerțul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online. Clienții au apreciat prețurile mai bune, oferta diversificată și posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă în mod normal cota uzuală este de 30% pentru on-line, de Black Friday am depășit cu mult acest prag”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

În ediția din acest an a evenimentului, eMAG a primit cea mai mare comandă din 2011 (anul lansării Black Friday în România) și până în prezent: 85.590 de euro pentru un model Range Rover, redus cu peste 20.000 de euro, de la aproximativ 106.000 de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii