Mai mult, statisticile relevă faptul că magazinele online care folosesc platforma Blugento și care au participat anul acesta la campania de Black Friday au înregistrat vânzări record – de 5 ori mai multe comenzi față de o zi obișnuită, cu o valoare a încasărilor de 7 ori mai mare comparativ cu o zi obișnuită.
„În campania de Black Friday din 2020, magazinele online au rulat campanii specifice pentru a încuraja plata cu cardul, rezultatul fiind o dublare a comenzilor plătite cu cardul față de anul trecut. De această dată, peste 70% dintre comenzile plasate au fost achitate online, cu cardul, lucru care ne încurajează să vorbim deja despre un nou tipar de consum, unde plățile online devin rapid o normalitate”, a declarat Sandu Băbășan, CEO Blugento.
Potrivit reprezentanților platformei, sectoarele afectate sever de pandemia de COVID – 19 au văzut în Black Friday o oportunitate.
„Activitățile din domeniul HoReCa au crescut surprinzător de mult în această perioadă. Dacă anul trecut HoReCa era aproape inexistent ca și domeniu în online, de Black Friday, anul acesta, atât restaurantele cât și distribuitorii de produse specifice au avut campanii concrete, cu rezultate fantastice. Este primul Black Friday la care au participat activ și interesat producătorii din România, atât locali, cât și naționali, aceștia având campanii și oferte dedicate de Black Friday”, a explicat Lorand Minyo, Head of Marketing la Blugento.
Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluții de e-Commerce bazate pe platforma Magento.