Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Black Friday 2015: Forbes România, live de la PayU

În prima zi de Black Friday, Forbes România a prezentat, în timp real, cele mai noi informații referitoare la vânzările retailerilor.

Flanco a anunțat că a pregătit reduceri de până la 95% pentru cele peste 400.000 de produse aflate în stoc, în timp ce eMag, parte a grupului care operează şi brandul Flanco, a anunţat că vizează vânzări de 205 milioane de lei, în urma comercializării a 650.000 de produse.

CUM SE PREGĂTESC RETAILERII PENTRU BLACK FRIDAY

Magazinul online elefant.ro dă startul Black Friday pe 20 noiembrie, iar coletele pot fi ridicate timp de trei zile non stop şi gratuit din punctele de livrare din toată ţara.

Anul acesta, retailerul Metro Cash&Carry România a anunțat că organizează Black Friday în două sesiuni.

Campania demarată de magazinul online FashionUP se numește „FashionUP/Price Down – Ținem prețurile sub toc”, iar reprezentanții estimează că vor fi încasate vânzări de aproximativ 1 milion de euro.

Campania de reduceri Altex România a început la sfârșitul lunii octombrie și se va încheia pe 30 noiembrieiar în fiecare zi de vineri sunt prezentate oferte noi

. Media Galaxy a început campania de reduceri pe 30 octombrie și o va încheia pe 30 noiembrie, la nouă zile de la încheierea oficială a evenimentului Black Friday.

Noriel, retailerul care comercializează jucării și alte produse pentru copii, a anunțat că va face reduceri de până la 70% pe o perioadă de zece zile.

EuroGsm pregătește discounturi de până la 70%, iar clienții care s-au abonat la newsletter-ul magazinului până la data de 18 noiembrie sunt primii care beneficiază de ele.

Pentru al doilea an consecutiv, importatorul Auto Italia participă la campania Black Friday și propune reduceri de până la 35,8%.

Tot în această perioadă, compania PayU estimează o dublare a numărului de comenzi, iar vânzările vor depăși 450 milioane de lei.

– elefant.ro a fost primul retailer care a dat startul Black Friday, joi, la ora 22:00. Până la ora 00:00, PayU raportează că au fost efectuate 1.200 de tranzacții – Anul trecut, cele mai multe tranzacții s-au efectuat în domeniul IT&C

– În jur de 40 de angajați ai PayU România au venit la sediu încă de la 5 dimineața pentru a asigura funcționarea platformei, iar alți 15 angajați lucreză în sediul PayU din Polonia pentru Black Friday

UPDATE 8:20:  Autovit a dat startul Black Friday. Cel mai mare discount este de peste 48.000 de euro

UPDATE 8:22: Black Friday a început la eMag, cu o întârziere de peste o oră față de ediția de anul trecut a evenimentului. eMag pune la vânzare lingouri de aur pentru investiții. Câteva dintre produsele care beneficiază de reduceri sunt iPhone 6, anvelope de iarnă sau mașini de spălat

 UPDATE 8:33: Între intervalul orar 8:00 – 8:30, cel mai mare coș tranzacționat a fost de 8.000 de lei, potrivit PayU. Momentul cu cele mai multe tranzacții până la ora 8:30 a fost 8:23:10, când au fost efectuate 12, mai informează PayU

Legendă: Tranzacțiile colorate cu verde au fost încheiate cu succes, cele colorate cu galben sunt, din diferite motive, în așteptare, iar cele colorate cu roșu nu au fost efectuate

UPDATE 8:35: Stocul de pe eMag al smartphone-urilor iPhone 6 a fost epuizat. Prețul unui asemenea smartphone a ajuns, de Black Friday, la 2.000 de lei

UPDATE 9:15: Stocul lingourilor de aur de 24 karate și 20 de grame disponibil pe eMag a fost epuizat. Pe site sunt disponibile stocuri de lingouri și monede de aur. Prețul lingourilor din stocul epuizat a fost cel mai ridicat, și anume de 3.037 de lei

UPDATE 9:23: Între orele 8:30 – 9:00 cea mai mare tranzacție a fost de 15.500, iar momentul cu cele mai multe tranzacții a fost 08.46.51, când au fost efectuate 10 tranzacții, informează PayU România

UPDATE 9:35: Începând cu ora 00:00 și până la această oră au fost efectuate 25.000 de tranzacții

UPDATE 9:58: În intervalul 9:00 – 9:30, cel mai mare coș a fost de 11.600 de lei, momentul în care a fost efectuat cele mai multe tranzacții (11) a fost 09:01:31, potrivit PayU România

Legendă: Tranzacțiile colorate cu verde au fost încheiate cu succes, cele colorate cu galben sunt, din diferite motive, în așteptare, iar cele colorate cu roșu nu au fost efectuate

UPDATE 10:50:

Topul domeniilor în care au fost efectuate cele mai multe tranzacții în PayU începând cu ora 00:00 și până în acest moment:

IT&C:  56% din comenziile înregistrare prin PayU România efectuate de acum și până la momentul actual.

Fashion: 22%

Servicii: 6%

Retail (orice altceva în afară de IT&C și Fashion): 4%

Ca volum:

IT&C: 82%

Fashion: 9%

Servicii: 1%

Retail: 5 %

UPDATE 12:00: Până la această oră s-au procesat 75% din numărul total de tranzacții efectuate de Black Friday 2014

„Potențialul de dublare a numărului de tranzacții în acest an este foarte real. Spre deosebire de anul trecut, au fost mai puține vârfuri de tranzacționare, cumpărătorii au achiziționat constant în intervalul 7-11 dimineața, ceea ce arată și faptul că retailerii au avut oferte mai generoase și stocuri pe măsură”, a declarat Marius Costin, CEO PayU România.

În primele 12 ore de la lansarea Black Friday 2015, PayU România , cea mai mare tranzacție s-a ridicat la 18.000 de lei și a fost efectuată în jurul orei 10:00.

În intervalul 7:30 – 10:00 au fost efectuate în mod constant peste 250 de tranzacții pe minut, cu card bancar. De la ora 12:00, media a scăzut până la 150 de tranzacții pe minut

Categoriile de produse cu cea mai mare căutare sunt IT&C (63% din numărul total de tranzacții și 78% din valoarea totală a tranzacțiilor), Retail, altul decât IT&C și Fashion (14% din numărul total de tranzacții și 15% din valoare) și Fashion (12% din numărul de tranzacții și 5% ca valoare)

UPDATE 13:23: 52% din vizitele de pe eMag vin de pe telefonul mobil. Este prima zi din istoria eMag în care vizitele de pe mobil le depășesc pe cele de pe desktop

– până la această oră au fost comandate 300.000 de produse de către clienții eMag

Produse comandate până în prezent de către clienți:

 15.000 de parfumuri

9.000 de pachete de scutece

24.000 de telefoane mobile

12.000 de jucarii

4,4 kg aur

700 de smartwatch-uri

40 de tone de mancare pentru animale

– clienții eMag petrec mai mult timp pe site îm comparație cu anii precedenți

– primele camioane pleacă din depozitul eMag la prânz, iar primele comenzi sunt așteptate să ajungă la clienți pe 21 noiembrie

– în următoarele ore vor apărea noi promoții în oferta eMag

UPDATE 17:15: PayU a înregistrat comenzi cu o valoare mai mare de 40% decât în tot evenimentul Black Friday 2014. Cea mai mare tranzacție online cu cardul a fost de 18.060 lei, în jurul orei 10:01.


	                                							
												
						
					

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii