Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Black Friday 2013 așteaptă 4,2 milioane cumpărători

black_friday.jpg
Aproximativ 4,2 milioane de români și-au manifestat intenția de a face cumpărături cu ocazia Black Friday în acest an, potrivit unui studiului Daedalus Millward Brown.

Black Friday se bucură de cea mai mare notorietate în segmentul de vârstă 18-24 de ani, peste 60% dintre tineri fiind cu ochii pe reduceri. În timp ce informația este aproape în mod egal receptată de bărbați și de femei, în ceea ce privește decizia de cumpărare bărbații sunt lideri. Aproximativ 17% dintre respondenții bărbați au afirmat că vor cumpăra cu siguranță, în timp ce 10% dintre femei au luat deja această decizie, mai arată studiul citat.

“Black Friday a devenit un reper solid în percepția consumatorilor români, care asociază luna noiembrie cu luna celor mai mari și mai multe reduceri din an. În plus, în acest an românii știu mult mai clar și ce anume vor să cumpere, pregătind lista de cumpărături în avans. Intenția de cumpărare a crescut anul acesta cu 75% față de anul trecut. Datele arată căanul acesta 4,2 milioane de români intenționează să cumpere de Black Friday, față de 2,4 milioane anul trecut”, declară Daniela Lazăr, director general Daedalus Millward Brown.

Pe lista de cumpărături a femeilor, în topul cele mai invocate articole în chestionarul Daedalus Millward Brown construit pe răspunsuri multiple s-au situat pe primele trei locuri electrocasnice mici, articolele de îmbrăcămine și televizoarele. Pe lista bărbaților, pe primul loc se află electronicele și accesoriile auto, televizoarele și hainele.

Studiul a fost realizat pe un eșantion de 2.000 de persoane din mediul urban și rural, cu vârste cuprinse între 18 și 50 de ani, cu acces la telefon mobil. Eroarea de eșantionare a studiului este de +/-2,2%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii