Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Billa România crește numărul de producători români pentru marca proprie „Bun, din România!”

Lansată în magazinele Billa din toată țara în 2014, marca proprie Bun, din România! Se extinde prin introducerea sortimentelor din carne și lapte provenite din zone din România recunoscute și apreciate pentru rețete vechi și metodele de producție.
billa Bun, din Romania

Astfel, mezelurile vin de la producători din Bistrița Năsăud, Buzău și Iași, iar brânzeturile provin de la Sibiu, Arad, Botoșani sau Maramureș.

„Bun, din România!” este un brand prin care Billa investește în producătorii locali, încurajează antreprenorii din țară și, pe termen lung, contribuie la dezvoltarea economiei locale și la crearea a noi locuri de muncă.

„Marca Bun, din România! este rezultatul muncii intense duse de colegii noștri pentru a găsi sortimente cu gust de odinioară și de cea mai bună calitate. Ne-am dorit să le oferim consumatorilor exact acele produse pe care le căutăm cu toții: produse cu un gust care amintește de copilărie, naturale și sănătoase. În plus, marca Bun, din România! ne aduce mai aproape de îndeplinirea unei misiuni pe care ne-am asumat-o: aceea de a încuraja din ce în ce mai mult producătorii locali și de a contribui la dezvoltarea afacerilor românești autentice”, a declarat Sorana Georgia, Director General al Billa România.

Billa România este parte a REWE International AG, liderul de piață în Austria pe sectorul de produse alimentare și de drogherie și unul dintre cei mai mari angajatori din țară. La nivel internațional, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajați care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii