Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

Bilka, creștere cu 42% a cifrei de afaceri în 2015

Anul trecut, compania a avut o cotă de 28% din piața de țiglă metalică, cu patru procente mai mare față de 2014.
Bilka

Bilka, unul dintre cei mai importanți producători de țiglă metalică și accesorii pentru acoperiș, a încheiat 2015 cu o cifră de afaceri de peste 191 milioane de lei, în creștere cu 42% față de 2014, când a avut afaceri de 134 milioane de lei. Peste 5,5 milioane de de emtri pătrați de țiglă metalică au fost produși și comercializați anul trecut de companie.

„Creşterea de 42% a fost determinată în principal de investițiile realizate anul trecut pentru creșterea și diversificarea gamei de producție, dar și de maturizarea investițiilor realizate în anii precedenţi. Doar anul trecut am instalat zece noi linii de producție de accesorii pentru acoperiș și țiglă metalică și am avut alte trei linii instalate în 2014 care s-au aflat în primul an complet de funcționare. Toto­dată, suntem convinși că au început să se vadă eforturilor noastre de educare a pieței. Vânzările pentru sistemul pluvial au crescut cu 30% față de 2014, ajungând la vânzări de peste șase milioane de euro. În 2015, 9 din 10 clienți au optat pentru sistemul complet pentru acoperiș, spre deosebire de anii trecuți când înregistram doar 6 din 10 comenzi pentru un sistem complet. Aceste performanțe ne indică o maturizare a comportamentului de consum”, spune Horațiu Țepeș, proprietarul Bilka.

Toate produsele au avut o contribuție pozitivă în creșterea cifrei de afaceri. Compania a înregistrat creșteri peste evoluția pieței, fapt care a dus și la creșterea cotei de piață. Dacă în 2014 Bilka deținea 24% din piața autohtonă de țiglă metalică, în 2015 a ajuns la aproximativ 28%.

Conform studiilor interne ale companiei, piața de acoperișuri metalice a înregistrat în 2015 o creștere medie de 10%. Compania estimează că în 2015, piața a depășit ca volum nivelul din 2008, ajungând la aproximativ 20 milioane de metri pătrați de învelitori metalice comercializate.

Forbes Best Cities 2016, locul 6: Brașov, pasul pe loc

În 2016 o direcție importană în strategia de business a companiei este continuarea  planului investițional demarat în 2014 care se ridică la 10 milioane de euro. Investițiile bugetate pentru anul acesta se ridică la trei milioane de euro și vizează în principal achiziția de noi linii de producție necesare închiderii seriei de investiții pentru produsele cu destinație rezidențial.

În 2015, Bilka și-a vândut produsele la nivelul întregii țări prin intermediul a peste 500 dealeri stabili. Rețeaua de distribuție BILKA acoperă integral teritoriul României.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii