Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanțul McCann București la Golden Drum 2014: 1-Prix, 2-Golden Drum, 2-Silver Drum și 4 nominalizări

McCann Worldgroup a fost desemnată pentru al doilea an consecutiv „Agency Network Of The Year” în cadrul Festivalului Golden Drum 2014, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrală și de Est.
Ghita Ciobanul

McCann București este și în acest an cea mai premiată agenție atât din rețeaua McCann, cât și din România, câștigand 5 premii: 1 Grand Prix, 2 Golden Drum, 2 Silver Drums și alte 4 nominalizări.

Trofeul „Agency Network of the Year” este cea mai importantă distincție din cadrul festivalului și este acordată rețelei care a obținut cel mai bun punctaj pentru campanile nominalizate și premiate. Anul acesta, McCann Worldgroup a obținut 141 de puncte, câstigând 3 Grand Prix, 4 Golden Drums, 7 Silver Drums și având alte 20 de nominalizări, pentru campanii din 10 țări: România, Turcia, Israel, Finlanda, Polonia, Sebia, Croația, Albania, Slovenia și Ungaria.

Adrian Botan, VP Creative Excellence CEE, a declarat: „Sunt extrem de mândru că am reușit să ne apărăm titlul de Network of the Year, dar, ceea ce este cel mai important este faptul ca 10 țări au contribuit la acest rezultat, câștigand un total de 14 premii. Asta dovedește că întreaga rețea crește din punct de vedere creativ. Misiune îndeplinitî!”.

De asemenea, pentru a doua oară în ultimii patru ani, Vodafone România a fost desemnat BRAND OF THE YEAR, câștigand 4 premii (1 Grand Prix, 2 Golden Drum, 1 Silver Drum) cu campania „Ghiță, The Social Shepherd” și o nominalizare pentru campania „Digital Library Wallapaper”, ambele campanii fiind dezvoltate de McCann București.

La rândul său, Cătălin Dobre, Executive Creative Director McCann București, a spus: „A fost soare la Portoroz, cred ca ne-am și bronzat un pic anul ăsta. În afară de asta, am mai multe motive de bucurie. În primul rând sunt fericit că anul acesta s-au urcat pe scena, alaturi de noi, și clienții. Vodafone a câștigat Brand Grand Prix și asta spune multe despre genul de lucrări pe care le înscriem. Campanii mari, pe bune, de care poți să le povestești și părinților. Apoi, cred că e foarte bine că am câștigat premiile mari în categoriile care ne reprezintă: Grand Prix la Integrated Campaigns, 2 Gold la Digital Campaigns. Asta ne arată că ne ținem de drumul nostru. Alt motiv de mândrie este că McCann a devenit Network of the Year pentru a doua oară consecutiv”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii