FacebookTwitterLinkedIn

Afacerile Media Investement au fost cu 6,4% mai mari decât cele din anul precedent. Profitul net raportat la sfârșitul anului 2012 de Media Investment a fost de 1,82 milioane de euro.

The Media Partnership a avut o cifră de afaceri de 39,2 milioane de euro. Această firmă a fost folosită ca un „vehicul” pentru cumpărarea de spații de publicitate TV pentru toți clienții agențiilor din The Group. Pe parcursul anului trecut, The Media Partnership a cumpărat publicitate TV pentru Cosmote, Romtelecom, Henkel, Ursus Breweries, Terapia și Intersnack (cei mai importanți în ordinea consumului). Firma a avut 6 angajați.

House of Media, cea de-a doua agenție de media a holdingului după Media Investment, a realizat o cifră de afaceri de 5,7 milioane de euro și un profit net de 401.198 euro, potrivit bilanțurilor depuse la Ministerul Finanțelor Publice, cifre calculate de „Forbes România” la cursul mediu 4,45 lei/euro.

În noiembrie 2012, agenția de creație și strategie Brands Talk a devenit DDB România prin  afilierea la rețeaua DDB Worldwide. Aceasta a avut o cifră de afaceri de 1,84 milioane euro și un profit net de 115.000 euro.

La rândul său, agenția Touch Communication a preluat numele Brands Talk, înregistrând o cifră de afaceri de 75.119 euro, cu un profit net de 5.600 euro. 

Firma Pepper Communication s-a transformat în 2012 în agenția Daiman Public Relations, cu o cifră de afaceri de 1,46 milioane euro și un profit net de 84.458 euro. Agenția de relații publice Nicola&Partners a obținut o cifră de afaceri de 2,31 milioane euro și un profit net de 56.080 euro.

Agenția digitală Navidoo Media s-a transformat în firma Tribal Worldwide Digital Agency, care este afiliată la rețeaua DDB Worldwide. Aceasta a avut o cifră de afaceri de 352.433 euro și un profit net de 9.900 euro.

Toate cele 17 firme din The Group, holding condus de Zoltan Szigeti și Mihaela Nicola (foto sus), au raport profituri la sfârșitul anului 2012.

Vezi si Mihaela Nicola in Topul femeilor influente din Romania.