Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanțul grupurilor de comunicare în anul 2012: Ogilvy România

Manuela_Necula_SS006_fmt.jpg
Grupul de comunicare Ogilvy România, format din șase agenții, a realizat în 2012 o cifră de afaceri de 50,05 milioane de euro, conform datelor depuse la Ministerul Finanțelor Publice și calculate de „Forbes România” la cursul mediu de 4,45 lei/euro. Profitul net cumulat al celor șase firme a fost de 878.000 euro.

Agenția Mediaedge:cia România a avut anul trecut afaceri de 21,98 milioane de euro și un profit net de 308.592. Cifra de afaceri este mai mică cu 29,4% decât cea din anul precedent. Printre cei mai mari clienți ai agenției în 2012 s-au numărat firmele: Beiersdorf, Danone, Colgate Palmolive, BCR, Strauss.   

Mindshare Media, o altă agenție de media a grupului condus de Manuela Necula (foto), CEO Ogilvy Group, a înregistrat o cifră de afaceri de 11,84 milioane de euro și un profit net de 180.589 euro. Afacerile agenției au scăzut cu 25,8% față de 2011. Cei mai importanți clienți ai agenției Mindshare Media, în 2012, au fost Unilever, SC Johnson, Ford, Flanco și Boehringer Ingelheim.

Agenția de publicitate Ogilvy & Mather Advertising a realizat o cifră de afaceri de 6.014.736 euro, cu un profit net raportat la finele anului de 42.000 euro. Cifra de afaceri a crescut cu 17,4% față de cea din 2011, dar profitul net este mai mic (105.000 euro a fost profitul net la sfârșitul anului 2011).  

Agenție OgilvyOne Advertising a avut o cifră de afaceri de 2.006.966 euro, cu 135% mai mare decât în 2011.

OgilvyAction România a avut afaceri de 6,94 milioane euro și un profit net de 226.865 euro. Ogilvy PR a realizat o cifră de afaceri de 1.256.469 euro și un profit net de 200.000 euro. Cifra de afaceri este în creștere cu 12%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii