FacebookTwitterLinkedIn

Agențiile din grupul Lowe România, condus de Veronica Savanciuc (foto), CEO & President, au raportat la sfârșitul anului 2012 un profit net cumulat de 681.473 euro, conform Ministerului Finanțelor Publice.

Cea mai puternică agenție a grupului rămâne Initiative, care a avut un profit net de 501.302 euro. Profit este mai mic cu 12,6% față de anul precedent. Printre cei mai importanți clienți ai agenției Initiative s-au numărat: Orange, Lidl, Bergenbier S.A., Johnson&Johnson, Provident și Altex.

Agenția de publicitate Lowe&Partners a avut o cifră de afaceri de 4,24 milioane de euro și un profit net de 49.056 euro. Afacerile agenției de creație și strategie publicitară au scăzut cu 25,8% față de 2011.

Agenția BPN România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,82 milioane de euro și a raportat un profit net de 36.327 euro.

Hyperactive, agenție din domeniul publicității digitale, a realizat o cifră de afaceri de 2.085.987 euro și un profit net de 4.566 euro.

Compania Golin Harris PR a raportat o cifră de afaceri de 1,78 milioane de euro, cu 13% mai mare decât în 2011, și un profit net de 51.324 euro.

Medic One, agenție specializată în comunicarea medicală, a avut o cifră de afaceri de 1,41 milioane euro și un profit net de 19.000 euro.

Cea mai tânără agenție din cadrul grupului Lowe România, Mobileworks Communication Services (mobile marketing), a realizat afaceri de 341.570 euro și a avut la sfârșitul anului 2012 un profit net de 19.836 euro.