Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanțul grupurilor de comunicare în anul 2012: Leo Burnett România

Stefan Iordache.jpg
Grupul de comunicare Leo Burnett România, care cuprinde 10 agenții, a realizat în 2012 o cifră de afaceri 59,91 milioane de euro și un profit net de 3,04 milioane de euro. Cea mai puterică agenție a grupului a fost Starcom MediaVest Group, cu o cifră de afaceri de 31,8 milioane de euro. Afacerile agenției Starcom MediaVest Group au crescut anul trecut cu 0,6% față de anul precent. Profitul net al acesteia a fost de 1,95 milioane de euro.

Printre bugetele de media pe care le-a administrat Starcom în 2012 se numără: Kraft Foods, GlaxoSmithKline, Samsung, Sandoz, Novartis și Avon. În timp anului, contul producătorului de bere Heineken s-a mutat de la McCann la Starcom.

Agenția de publicitate Leo Burnett & Target a înregistrat o cifră de afaceri de 16,3 milioane de euro și a raportat un profit net de 214.994 euro. O altă agenție a grupului, 23 Communication Ideas, a avut o cifră de afaceri de 5,9 milioane euro și un profit net de 501.000 euro.

Firma iLeo Marketing Interactiv, una dintre cele mai puternice de pe piața publicității online, a avut o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro și a raportat la sfârșitul anului un profit net 92.849 euro.

Agenția de Relații Publice a grupului fondat de frații Ioana (foto) și Ștefan Iordache, The Practice, a realizat o cifră de afaceri de 1,48 milioane de euro și un profit net de 54.000 de euro.

Bilanțurile celorlalte agenții din grup au fost: Digital Star cu afaceri de 1,11 milioane euro și profit net de 128.000 euro, 2 Parale – 829.000 euro și profit net de 46.000 euro și The Geeks – 430.000 euro și profit net de 55.700 euro.

Bilanțurile de la Ministerul Finanțelor Publice au fost calculate de „Forbes România” la cursul mediu din 2012 de 4.45 lei/euro.

Alte două agenții, 8team si Breeze Mobile, au fost înființate recent și nu au avut bilanțuri financiare pe anul respectiv.

Vezi si locul pe care-l ocupa Ioana Iordache in Topul celor mai influente femei din Romania

Citeste „Primul an de publicitate” cu Ioana Iordache!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii