Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanțul grupurilor de comunicare în anul 2012: Centrade Saatchi&Saatchi

radu_Florescu_8036.jpg
Centrade Saatchi&Saatchi, grup care cuprinde nouă agenții, a realizat în 2012 o cifră de afaceri cumultată de 54,1 milioane de euro, conform datelor depuse la Ministerul Finanțelor Publice și calculate de „Forbes România” la cursul mediu de 4,45 lei/euro. Zenith Media Communications, agenția de media a grupului, a raportat o cifră de afaceri 39,48 milioane euro și un profit net de 1,6 milioane euro.

Grupul Centrade Saatchi&Saatchi, condus de Radu Florescu (foto), a avut la sfârșitul anului 2012 un profit net cumulat de 2,76 milioane euro. Toate cele nouă agenții au avut profituri.

Cifra de afacerile a Zenith Media Communications a fost mai mare cu 4,47% față de 2011. Printre clienții agenției în 2012 se numără: Reckitt Benckiser, Ferrero, L'Oreal, Nestlé, Ficosota și Carrefour.

Agenția de creație și strategie Saatchi&Saatchi a avut afaceri de 4,25 milioane de euro și un profit net de 88.817 euro. Afacerile agenției Saatchi&Saatchi au scăzut cu 23% față de anul precedent. Și profitul s-a diminuat simțitor față de cel raportat în 2011 (296.000 euro).  

O altă agenție de grupului, Saatchi&Saatchi X Publicitate (specializată în evenimente și BTL), a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro și un profit net de 38.000 euro.

Cable Direct, regie de publicitate care operează sub umbrela grupului, a raportat la finele anului un profit net de 629.000 euro și afaceri de 2,8 milioane de euro.

Saatchi&Saatchi PR a înregistrat o cifră de afaceri de 535.000 euro și un profit net de 5.500 euro. La rândul său, Kubis Interactive (digital) a avut o cifră de afaceri de 1,49 milioane euro și un profit net de 207.000 euro.

Din grupul Centrade Saatchi&Saatchi mai fac parte Pantone Studios (cifra de afaceri – 1,53 milioane euro), Chainsaw (postproducție video – 1,13 milioane euro) și Epidemic (46.000 euro).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii