Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanțul grupurilor de comunicare în 2012: Tempo Group

dragos_grigoriu.jpg
În anul 2012, cele patru agenții care formau grupul Tempo, au realizat o cifră cumulată de afaceri de 3,55 milioane de euro și au raportat un profit net de 356.318 euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor Publice și calculate de „Forbes România” la cursul mediu de 4,45 lei/euro.

Agenția de publicitate Tempo Advertising, parte a grupului Tempo, fondat de Dragoș Grigoriu (foto), a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1.669.232 euro, conform Ministerului Finanțelor Publice, și un profit net de 38.360 euro.

Afacerile agenției de creație și strategie au scăzut cu 49,8% față de anul precedent. Profitul net în 2012 a fost mai mic cu 39.856 față de cel din 2011.

Kinecto, agenția de publicitate digitală, a obținut în 2012 o cifră de afaceri de 939.764 euro și a raportat un profit net de 228.704 euro. Este cel mai mare profit raportat de o firmă din Tempo Group. În acest an, Dragoș Grigoriu a vândut Kinetco către rețeaua globală Aegis Media.

Firma Rogalski Grigoriu Public Relations a realizat o cifră de afaceri de 868.433 euro și un profit net de 102.974 euro. Businessul firmei a crescut cu 8,3%, iar profitul net s-a micșorat cu 38.378 euro față de 2011.

Agenția Orchestra (BTL) a raportat o cifră de afaceri de 75.500 euro și pierderi de 13.000 euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii