FacebookTwitterLinkedIn

Agenția de publicitate Tempo Advertising, parte a grupului Tempo, fondat de Dragoș Grigoriu (foto), a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1.669.232 euro, conform Ministerului Finanțelor Publice, și un profit net de 38.360 euro.

Afacerile agenției de creație și strategie au scăzut cu 49,8% față de anul precedent. Profitul net în 2012 a fost mai mic cu 39.856 față de cel din 2011.

Kinecto, agenția de publicitate digitală, a obținut în 2012 o cifră de afaceri de 939.764 euro și a raportat un profit net de 228.704 euro. Este cel mai mare profit raportat de o firmă din Tempo Group. În acest an, Dragoș Grigoriu a vândut Kinetco către rețeaua globală Aegis Media.

Firma Rogalski Grigoriu Public Relations a realizat o cifră de afaceri de 868.433 euro și un profit net de 102.974 euro. Businessul firmei a crescut cu 8,3%, iar profitul net s-a micșorat cu 38.378 euro față de 2011.

Agenția Orchestra (BTL) a raportat o cifră de afaceri de 75.500 euro și pierderi de 13.000 euro.