Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanțul grupurilor de comunicare în 2012: Publicis România

Tedy_Dumitrescu_SS055.jpg
Grupul de comunciare Publicis România, format din patru agenții, a realizat în 2012 o cifră de afaceri de 24,83 milioane de euro și un profit net cumulat de 1,37 milioane de euro, conform datelor raporate la Ministerul Finanțelor Publice și calculate de „Forbes România” la cursul mediul de 4,45 lei/euro.

În 2012, agenția Grupul Publicis Communication Services București a fost cea mai puternică din grupul condus de Teddy Dumitrescu (foto). Aceasta a obținut o cifră de afaceri de 12,7 milioane de euro și a raportat un profit net de 693.436 euro. Afacerile se situează la nivelul anului precedent, dar profitul net a crescut cu 41,4% față de 2011. Cel mai important cont de creație și strategie al agenției este Orange.  

Agenția Optimedia a avut afaceri de 10,4 milioane de euro și un profit net de 660.305 euro. Cifra de afaceri este, de asemenea, la nivelul anului 2011, dar profitul este mai mare cu 63,6%. Printre clienții agenției Optimedia din 2012 s-au numărat: Sanofi+Zentiva, Petrom, Covalact, Zenyth Pharmaceuticals și Alpha Bank.

O altă companie a grupului, Red Lion Advertising, a realizat o cifră de afaceri de 864.302 euro și un profit net de 15.500 euro. Firma Music Promotiona înregistrat o cifră de afaceri de 788.000 euro și un profit net de 7.800 euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii