Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanțul grupurilor de comunicare în 2012: Havas Worldwide ADDV

adrian_dura.jpg
Grupul de comunicare Havas Worldwide ADDV, format din două agenții, a realizat în 2012 o cifră cumulată de afaceri de 8,81 milioane de euro și a raportat un profit net de 158.630 euro, conform datelor de la Ministerul Finanțelor Publice și calculate de „Forbes România” la cursul mediu de 4,45 lei/euro.

Anul trecut, afacerile grupului condus de Adrian Dura (foto) s-au menținut la nivelul anului precedent (scădere de 1,5%). Profitul net raportat, în valoare de 158.630 euro, a fost cu 3,3% mai mare față de cel de la sfârșitul anului 2011.

Agenția de publicitate Havas Worldwide București a înregistrat o cifră de afaceri de 1,05 milioane de euro și un profit net de 3.273 euro. Cifra este cu 21% mai mică decât cea din anul precedent, iar profitul net a crescut cu 821 de euro.

Cea de-a doua agenție din grup, Media Planning Group, a avut o cifră de afaceri de 7,76 milioane de euro și un profit net de 155.357 euro. Afacerile agenției de media au crescut cu 2%, iar profitul s-a mărit cu 4.363 euro.

Printre clienții Media Planning Group în anul 2012 s-au numărat: Porsche România, AXA Asigurări și OBI România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii