Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanțul grupurilor de comunicare în 2012: Grey România

carmen_lixandru.png
Grupul de comunicare Grey, format din agenția de publicitate G2 România și MediaCom (GroupM), a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri cumulată de 32,09 milioane de euro și un profit net de 976.551 euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor Publice, preluate de „Forbes România” la cursul mediu de 4,45 lei/euro.

Agenția MediaCom, condusă de Carmen Lixandru (foto), Manager Director, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 23,3 milioane euro și a raportat un profit net de 389.000 euro. Afacerile firmei de media sunt cu 13% mai mari decât în 2012.

Printre clienții agenție s-au numărat companiile: Procter&Gamble, liderul publicității TV în 2012, Bayer, Pepsi, Dr. Oetker, Baumax, Star Foods și Pfizer.

Agenția de publicitate G2 România a avut o cifră de afaceri de 8,7 milioane de euro și un profit net de 587.606 euro. Cifra de afaceri a agenție este cu 3,5% mai mică decât cea din anul precedent, iar profitul net s-a diminuat cu 4%.

G2 Romania este o agenție de publicitate specializată în shopper marketing, digital, CRM, promoții, branding, evenimente. De la începutul acestui an, agenția este condusă de Mircea Toma Pascu, Managing Director, care îi raportează lui Dan Medrea, director general al G2 in Europa Centrală și de Est. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii