Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanțul grupurilor de comunicare în 2012: BBDO România

Cristi_Burci_SS015.jpg
Grupul de comunicare BBDO România, format din cinci agenții, a realizat în 2012 o cifră de afaceri de 24,95 milioane de euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor Publice și calculată de „Forbes România” la cursul mediu de 4,45 lei/euro. Agenția de publicitate Graffiti BBDO a înregistrat o cifră de afaceri de 10,74 milioane de euro, cu 6,6% mai mică decât în 2011.

Profitul net raportat la sfârșitul anului 2012 de agențiile din grupul fondat de Cristian Burci (foto) a fost de 241.882 euro, conform Ministerului Finanțelor Publice.

Agenția de publicitate Graffiti BBDO a avut un profit net de 13.054 euro în 2012. În anul precedent, profitul net a fost de 103.404 euro.

Media Direction, agenția de media a grupului BBDO România, a avut o cifră de afaceri de 9,83 milioane euro și un profit net de 258.647 euro. Afacerile agenției au scăzut cu 6,8% față de anul 2011. Printre clienții Media Direction în 2012 s-au numărat: Volksbank, Berlin Chemie, Bancpost și Scandia.

Graffiti Public Relations a realizat o cifră de afaceri de 2,6 milioane de euro și un profit net de 370.000 de euro. Este agenția care a raportat cel mai mare profit net din grup. Afacerile agenție de PR au crescut cu 34% față de anul 2011.

Firma Proximity (direct marketing) a înregistrat o cifră de afaceri de 1,76 milioane de euro și a raportat piederi de 404.000 euro, iar Kaleidoscope Digital a avut o cifră de afaceri de 13.168 euro și un profit net de 4.600 euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii