Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț Bilanț 2014 – Cosmin Rădoi: „Dacă n-ai oameni valoroși și talentați, n-ai nimic”

cosmin_radoi.JPG
A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.

 

 

Cosmin Rădoi, Managing Director Graffiti BBDO

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în

anul 2014? De ce?

Cosmin Rădoi: Avem mai multe proiecte cu clienți de pe alte piețe, fără a fi însă neapărtat legate de rețea. Cred că raportul este undeva în jur de 3 la 1. Schimbarea a început încă din 2013 și a continuat în 2014, în condițiile în care performanța noastră ca agenție se vede în Effie Effectivenes Index la nivel european, unde ne situăm constant pe locuri superioare în ultimii ani. La nivel local suntem numărul unu în acest an.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața de comunicare din România în 2014?

Cosmin Rădoi: Transformare, cu tot ce vine la pachet: aruncăm ce este vechi și lipsit de sens și îmbrătișăm noutatea și inovația mai mult decât am făcut-o în anii trecuți.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Cosmin Rădoi: Încerc să nu am frustrări și să mă raportez într-un mod cât mai optimist la realitate. Energia pozitivă, care se degajă în societate după recentele alegeri, mă face să uit nemulțumirile de anul acesta și să privesc cu încredere către anul viitor.

Forbes:Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Cosmin Rădoi: În primul rând, stabilitatea și creșterea echipei. În meseria noastră poți să ai tool-uri, rețea, etc, dar dacă n-ai oameni valoroși și talentați n-ai nimic. În echipa Graffiti sunt oameni extraordinari, ajunși la acea maturitate profesională ce le permite să scrie istorie prin poveștile de succes ale brandurilor în anii ce urmează, nu doar în anul următor.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Cosmin Rădoi: Să aibă mai multă încredere în agenții și în ei. Lipsa de credibilitate și curaj nu erodeaza doar businessul agențiilor, ci chiar propriul business al clienților. Să fim serioși, încă nu suntem o piață matură. Frica cea mai mare în ultimii ani a fost să nu greșim, dar am uitat că nu poți crește/evolua fără să faci greșeli, din care apoi să înveți.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii