Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Roxana Memetea: „Ne-am schimbat viziunea asupra fiecărei etape din dezvoltarea unei idei”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
Roxana Memetea DDB

Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Roxana Memetea: În 2014, ne-am schimbat procesul de lucru și viziunea asupra fiecărei etape din dezvoltarea unei idei, în linie cu noua poziționare globală „Imagine. Inspire. Influence”. Astfel, am adoptat un nou instrument strategic și creativ „Brand springboard” cu accent pe dezvoltarea ideilor ce au puterea de a influența societatea/contextul cultural/obiceiurile de consum etc. A fost un an în care am consolidat echipa prin adăugarea de talente din zona de creație, strategie și digital.

Toate acestea au avut ca obiectiv un produs creativ integrat mai performant care să țină pasul cu schimbările din piață și să genereze rezultate pentru clienții noștri.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața de comunicare din România în 2014?

Roxana Memetea: Comunicarea este un domeniu complex, cu multe branduri valoroase care au specific diferit. De aici și frumusețea muncii noastre de zi cu zi (Zâmbește.) Ce aș putea spune este că pentru noi 2014 se încheie cu o serie de proiecte integrate, pentru care ideea de creație și gândul strategic au făcut diferența la nivel de eficiență în piață. În aceste zile, încercăm să privim în viitor și suntem mai degrabă atenți la cuvintele care vor caracteriza anul 2015, astfel încât să fim pregătiți pentru nevoile de comunicare ale clienților noștri.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Roxana Memetea: Privind retrospectiv, mereu îți dai seama că sunt lucruri pe care le-ai fi făcut altfel sau de la care ai fi putut obține mai mult. E foarte bine să faci o astfel de analiză, dar mai relevant este să tragi învățămintele și să procedezi mai bine în viitor. Cu alte cuvinte, încercăm mereu să ne concentrăm mai degrabă pe proiectele pe care le avem în lucru, nu avem timp de nemulțumiri sau frustrări.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Roxana Memetea: Obiectivul nostru pentru 2015 este acela de a crea idei care să influențeze și să schimbe comportamente. Aceasta înseamnă pentru noi readucerea în prim-plan a gândului strategic, cel care trebuie să stea la baza oricărei soluții creative dezvoltate pentru clienții noștri. Sub filozofia DDB, „Imagine. Inspire. Influence”, pornim în noul an cu o echipă puternică, o școală de strategie dezvoltată intern și instrumente de lucru aplicate în toate departamentele agenției. Obiectivul final este acela de a aduce plus valoare în destinul brandurilor pe care le gestionăm.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Roxana Memetea: „If it’s important to you, it’s important to us” – DDB România. (Zâmbește.)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii