FacebookTwitterLinkedIn

Radu Ionescu, Managing Director la Kinecto Isobar

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Radu Ionescu: Am decis concentrarea competențelor de performance marketing din întreg grupul Dentsu Aegis Network în proaspăt lansata agenție iProspect România. Nu e ceva nou – de 10 ani facem performance marketing – însă am decis să îl ducem la nivelul următor prin aducerea în România a celei mai mari agenții de profil din lume.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agentiilor digitale din România în 2014?

Radu Ionescu: Eficiența.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Radu Ionescu: Poate prea mult focus pe eficiență. (Zâmbește.) Care a dus din păcate la scăderea creativității la nivel de industrie.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Radu Ionescu: Să ne eficientizăm și mai mult operațiunile. Și să construim businessul de performance marketing pe potențialul uriaș al iProspect.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Radu Ionescu: Haideți să îmbrățișăm împreună tehnologia! (Zâmbește.)