Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Oana Cociașu: „Clienții să îmbrățișeze schimbarea și inovația, să îndrăznească să viseze!”

Oana Cociasu, Managing Partner, Medic One
A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.

 

Oana Cociașu, Managing Partner la Medic One

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Oana Cociașu: Cea mai mare schimbare a fost… constanța și lipsa schimbărilor imprevizibile. Față de anii anteriori, în care cu greu anticipam evoluția businessului, 2014 a fost un an în care am putut activa în cadrul unui plan bine stabilit, nefiind nevoită să amendez sau să schimb din mers de o sută de ori.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața de comunicare din România în 2014?

Oana Cociașu: INOVAȚIE: chiar dacă pe piața pharma lucrurile nu stau în continuare foarte roz, clienții noștri au dorit să investească în campaniile inovatoare și îndrăznețe propuse de noi – ceea ce, în contextul unui mediu legislativ foarte restrictiv și a unei autolimitări impuse de jucătorii principali ai pieței, ne-a dovedit că se poate, iar parteneriatele de cursă lungă și încrederea nu pot decât să aducă schimbarea în bine pentru toți.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Oana Cociașu: Existența unui număr mult prea mare de pitch-uri și a unei cantități impresionante de proiecte-fantomă; se pierde mult prea mult timp în procese interminabile de pitch pentru orice proiect minor sau sunt mobilizate eforturi foarte mari de ambele părți (clienți și agenții) pentru proiecte mărețe, care nu se mai întâmplă niciodată.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Oana Cociașu: Am pornit din nou la drum în 2012 având credința că putem schimba modul în care se face comunicare medicală în România; am reușit să challenge status quo în acești ani și am realizat proiecte de succes, la care clienții noștri nici nu visau… Așa că, în 2015, vom continua acest proces, îndrăznind să ieșim din tipare cât mai mult, ţintind însă rezultate concrete și eficiență cât mai mare în același timp. Trofeul EFFIE pe care l-am luat în 2014 la categoria Pharmaceuticals, precum și celelalte premii din sfera digitală ne-au dovedit că suntem pe drumul cel bun.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Oana Cociașu: Să îmbrățișeze schimbarea și inovația, să îndrăznească să viseze! Este un moment pe care nu trebuie să-l pierdem, succesul poate proveni de oriunde – nu numai din mijloacele clasice de comunicare pharma – și spun asta la sfârșitul unui an electoral în care online-ul și-a dovedit puterea din plin. Și să nu uităm că 2015 vine după 2014 – anul care ne-a marcat pe toți din multe puncte de vedere, și al cărui spirit de schimbare ne va molipsi multe luni de-acum încolo.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii