Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Mircea Pascu: „Sunt prea puțini clienți îndrăzneți”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea anului 2014. Un epilog lung cât un an de business.
Mircea Pascu_forbes

Mircea Pascu, Managing Director Geometry Global Bucharest

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Mircea Pascu: Formarea grupului Geometry Global din cele două entități puternice, în toamna anului 2013, a fost un proces care, din punct de vedere comunicare, s-a întins și în primele luni ale anului 2014. Un business și mai puternic a trebuit susținut ca atare, cu o pregătire mai bună și un proces intern foarte bine pus la punct. Noi am reușit să avem un prim an cu schimbări puternice în bine – atât în ceea ce privește premiile de creație și de eficiență, cât și creșterea cifrei de afaceri.

Cele 26 de premii de creație din ultimele 12 luni au certificat puterea creativă a agenției; au dus numele Geometry Global Bucharest pe scena marilor festivaluri, întărind astfel reputația grupului.

În ceea ce privește creșterea businessului, un moment important a fost câștigarea unor pitch-uri regionale – faptul că pe unele conturi suntem răspunzători de comunicarea în 64 de piețe. O răspundere mare și o mândrie la fel de mare.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața de comunicare din România în 2014? 

Mircea Pascu: Rutina. Poate faptul că teama de a auzi „s-a mai făcut” sau „nu se poate” frânează îndrăzneala care ar scoate comunicarea din clișee.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Mircea Pascu: Faptul că sunt prea puțini clienți îndrăzneți.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Mircea Pascu: Urmăm, în continuare, filosofia grupului global: precision activation. Care se traduce simplu prin: combinația perfectă de spații, locuri, momente și voci ce ne permite să vindem mai mult pentru clienții noștri. Tool-uri de comunicare, precum „Leonardo” în 2014, dar și studii relevante despre consumatori („Connected Shopper” în 2013 – 2014) dezvoltate de echipa globală ne vor ajuta și în 2015 să învățăm mai mult despre ce, cum și când să activăm.

Vrem să continuăm să avem responsabilitatea cifrelor de afaceri ale clienților noștri și să-i ajutăm să fie eficienți și relevanți.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Mircea Pascu: În 2015 le urez clienților să aibă parte de ceea ce încă nu știu că își doresc.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii