Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Marius Ursache: „Cred că există o lipsă de diferențiere între agențiile de digital”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
Marius-Ursache-2-200

Marius Ursache, Founder și Chief Design Officer Grapefruit

Forbes:Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs., în anul 2014? De ce?

Marius Ursache: Schimbarea cea mai bună a fost creșterea performanței financiare, care a fost rezultatul unor schimbări de strategie, de recrutare și de procese în interiorul companiei – schimbări care au avut loc în 2012-2013 și care au avut efect anul acesta.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor digitale din România în 2014?

Marius Ursache: Generaliști. Cred că există o lipsă de diferențiere între agenții, care este rezultatul unei strategii de business deficitare de tipul „cât mai multe proiecte, cât mai mulți bani”. Majoritatea agențiilor de digital din top 10 sunt astăzi parte din grupuri mari de advertising/media, ceea ce justifică prezența în această zonă de confort. Însă, dacă ne uităm la puținele agenții care sunt specializate (în conversie, inbound marketing etc.), acestea sunt mult mai eficiente și realizează proiecte mult mai de calitate.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Marius Ursache: Mă consider prioritar antreprenor și mai puțin om de comunicare. Frustrarea majoră este că n-am reușit să aloc mai mult timp pentru a citi lucruri noi, din afara zonei de interes direct de business/tehnologie.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Marius Ursache: O poziționare mult mai clară, proiecte inovative, cel puțin la fel de provocatoare precum cele din 2013-2014, și mai mulți clienți cu mindsetul celor pe care îi avem acum (Telekom, Dacia/Renault, Philip Morris, OTP Bank etc.).

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Marius Ursache: Think smart! Digitalul nu mai este de mult timp doar un canal de comunicare, ci este o parte importantă din viața celor 20% dintre clienții voștri care aduc 80% din venituri/profit. Folosiți-l la potențialul maxim ca un canal de business.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii