Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Liana Mihai: „Sper ca în viitor toate agențiile să se păstreze strict în cadrul legal, profesionist și etic”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
Liana Mihai jpg

Liana Mihai, Managing Director la OMD România

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Liana Mihai: Pentru OMD România anul 2014 a fost un an de consolidare din toate punctele de vedere: portofoliu de clienți, cifră de afaceri, echipă și reputație. Este al treilea an de când am preluat managementul OMD și al treilea an consecutiv când businessul companiei înregistrează o creștere semnificativă, atât sub aspect cantitativ al volumului de afaceri, al cotei de piață, cât și la nivel calitativ: suntem singura agenție care are calificativul A+ în analiza RECMA. Și suntem totodată agenția cea mai bine cotată în evaluarea satisfacției clienților raportat la agențiile de media, așa cum arată studiul AdMarket pentru România.

Ca noutate pentru compania noastră, 2014 a adus implementarea unui nou proces operațional atât în agenție, în general, cât și în activitatea de trading pe segmentul digital. Încă din prima jumatate a anului am introdus modul de cumpărare RTB (real time bidding). Din această perspectivă suntem cu un pas înaintea celor mai noi trenduri internaționale și consecvenți în implementarea soluțiilor eficiente ce presupun tehnologii noi.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor de media din România în 2014?

Liana Mihai: Nu avem de-a face cu o piață omogenă în România și oricum nu aș oferi niciun calificativ pentru celelalte agenții de media. În ceea ce ne privește, cuvântul care ne descrie abordarea profesională este: INOVAȚIE.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Liana Mihai: Pot să constat cu tristețe că, deși comunicarea este domeniul în care se presupune că excelăm, au apărut în spațiul public derapaje grave de la conduita etică și retorica profesionistă de business. Între timp, însă, au apărut reglementări legale ce vor sancționa denigrarea unui competitor și comunicarea de informații care nu corespund realității. Au apărut și abateri grave de la legea competiției în industria agențiilor de media, dar între timp și acestea au fost sancționate. Așa încât, sper ca în viitor toate agențiile să se păstreze strict în cadrul legal, profesionist și etic de măsurare a abilităților de business. Poate fi mai motivant atât la nivelul companiilor cât și la nivel personal.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Liana Mihai: Proiecția noastră pentru anul viitor ne îndeamnă să inovăm în continuare și să împlinim în continuare promisiunea de a depăși așteptările clienților.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Liana Mihai: Le urăm clienților noștri un an liniștit și procente adăugate la cota de piață.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii