Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Laurențiu Dumitrescu: „Aș vrea ca oamenii care lucrează în digital să se plângă mai puțin și să caute soluții”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
laurentiu dumitrescu

Laurențiu Dumitrescu, Managing Director Digital Star

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Laurențiu Dumitrescu: Anul acesta, ideile livrate pentru clienții noștri din România au fost apreciate și apoi preluate la nivel internațional. Aceste proiecte ne-au ajutat să accesăm piețe din afara României.

Dezvoltarea de idei care ajung să fie implementate și în afara României a fost pentru noi cea mai importantă schimbare în 2014.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor digitale din România în 2014?

Laurențiu Dumitrescu: Tinerețe. Cred că agențiile digitale au depășit faza adolescenței. Am ajuns la etapa tinereții, în care trebuie să ne ridicăm zilnic la nivelul încrederii pe care ne-o acordă clienții atunci când ne încredințează comunicarea brandurilor lor.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Laurențiu Dumitrescu: Aș vrea ca oamenii care lucrează în digital să se plângă mai puțin și să caute soluții. Cred că avem ocazia să trăim o perioadă de transformări interesante în industria comunicării. Depinde de fiecare dintre noi dacă reușim să vedem și să înțelegem oportunitățile pe care le avem.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Laurențiu Dumitrescu: După câștigarea titlului de „Agenția Anului” la Internetics, în 2014, ne propunem să rămânem una dintre cele mai creative agenții digitale și în următorii ani.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Laurențiu Dumitrescu: Să dea mai mult credit „gut feeling-ului” atunci când judecă o idee de comunicare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii