Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Ileana Tomescu: „Prea multă precauție devine o frână în calea creativității și inovației”

Ileana_Tomescu_1.JPG
A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.

 

 

Ileana Tomescu, Managing Partner BPN România

Forbes:Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Ileana Tomescu: 2014 a fost anul consolidării procesului de integrare a serviciilor digitale în mixul de comunicare, anul în care ne-am mărit portofoliul de clienți și anul care ne-a adus două premii la The Internationalist și Advertising Age – Modern Healthcare pentru campania Crucea Roșie, realizată împreună cu Medic One și MobileWorks. Pentru noi câștigarea acestor două premii a reprezentat recunoașterea spiritului BPN – Radical Commonsense, crez ce presupune găsirea aspectelor neobișnuite din lucruri și situații obișnuite, creând astfel oportunităţi pentru branduri acolo unde nimeni nu s-ar fi gândit inițial.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața de comunicare din România în 2014?

Ileana Tomescu: Precauție.

Este normală această abordare pentru anul 2014, fiecare bănuț cheltuit în publicitate fiind atent verificat pentru că acesta să aducă un rezultat imediat. Este binevenită această abordare însă, de multe ori, prea multă precauție devine o frână în calea creativității și inovației.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Ileana Tomescu: Nu am avut nemulțumiri sau frustrări, asta pentru că am înţeles mecanismul din spatele solicitărilor primite de la clienţi. Recunosc însă că a existat tristețe atunci când proiecte inovatoare nu s-au concretizat din pricina precauției.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Ileana Tomescu: În 2015, vom continua drumul pe care am pornit în 2013, dorim să ne dezvoltam în continuare competențele în zona digitală oferind soluții complete clienților noștri, creșterea cifrei de afaceri și transpunerea spiritului Radical Commonsense în fiecare campanie BPN.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Ileana Tomescu: Sperăm ca anul 2015 să vină cu tolba plină de campanii curajoase și inovatoare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii