FacebookTwitterLinkedIn

Dana Bulat, director general United Media Services

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Dana Bulat: Anul 2014 a fost pentru noi un al doilea an de consolidare, într-o perioadă încă dificilă, care a pus la încercare piața de media. Prin urmare, ne-am concentrat eforturile pentru a răspunde cât mai bine nevoilor pieței și pentru a asigura un nivel optim de funcționare la nivel de echipă și servicii. Suntem mulțumiți că această strategie a dat rezultate, crescând portofoliul cu cinci noi clienți și obținând o creștere a cifrei de afaceri în primele nouă luni de 10% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor de media din România în 2014?

Dana Bulat: Competitivitate – privită atât cu bune – o luptă pentru soluții noi, abordări interesante, cât și cu rele – orientare exclusivă către preț și poate, alteori, dumping.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Dana Bulat: Nu aș vorbi despre o frustrare, ci mai degrabă despre sentimentul că nu ne-am atins cu toții potențialul real. Observ, încă, o doză de conservatorism în piață și o lipsă de apetență pentru proiecte interesante.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Dana Bulat: Aș menționa recâștigarea statutului de partener al omului de media în relația cu clientul – să demonstrăm în 2015 că valoarea adăugată a serviciului de media este consultanța, iar parteneriatul devine esențial pentru identificarea celor mai bune soluții de comunicare.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Dana Bulat: Să fim curajoși, să inovăm și să lucrăm împreună pentru a găsi noi și noi moduri de a transmite emoție către consumatori.