Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2014 – Dana Bulat: „Observ, încă, o doză de conservatorism în piață”

A mai trecut un an. Un an mai scurt decât o zi. Un an mai lung decât un veac. În businessul de comunicare anul nu își numără zilele pe calendar, ci trăiește prin fapte, întâmplări, evenimentele, campanii, premii și bugete. La închiderea anului, „Forbes România” încearcă să scrie un epilog pentru povestea acestui timp. Un epilog lung cât un an de business.
dana bulat_new

Dana Bulat, director general United Media Services

Forbes: Care a fost cea mai mare schimbare în businessul companiei dvs. în anul 2014? De ce?

Dana Bulat: Anul 2014 a fost pentru noi un al doilea an de consolidare, într-o perioadă încă dificilă, care a pus la încercare piața de media. Prin urmare, ne-am concentrat eforturile pentru a răspunde cât mai bine nevoilor pieței și pentru a asigura un nivel optim de funcționare la nivel de echipă și servicii. Suntem mulțumiți că această strategie a dat rezultate, crescând portofoliul cu cinci noi clienți și obținând o creștere a cifrei de afaceri în primele nouă luni de 10% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2013.

Forbes: Care credeți că este CUVÂNTUL ce caracterizează piața agențiilor de media din România în 2014?

Dana Bulat: Competitivitate – privită atât cu bune – o luptă pentru soluții noi, abordări interesante, cât și cu rele – orientare exclusivă către preț și poate, alteori, dumping.

Forbes: Cea mai mare nemulțumire/frustrare pe care ați avut-o ca om de comunicare în anul care se încheie.

Dana Bulat: Nu aș vorbi despre o frustrare, ci mai degrabă despre sentimentul că nu ne-am atins cu toții potențialul real. Observ, încă, o doză de conservatorism în piață și o lipsă de apetență pentru proiecte interesante.

Forbes: Care sunt prioritățile anului 2015 pentru businessul dvs? Sau ce vă doriți pentru anul 2015?

Dana Bulat: Aș menționa recâștigarea statutului de partener al omului de media în relația cu clientul – să demonstrăm în 2015 că valoarea adăugată a serviciului de media este consultanța, iar parteneriatul devine esențial pentru identificarea celor mai bune soluții de comunicare.

Forbes: O recomandare/urare/chemare pentru clienți, în anul 2015.

Dana Bulat: Să fim curajoși, să inovăm și să lucrăm împreună pentru a găsi noi și noi moduri de a transmite emoție către consumatori.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii